Nástupce Gallarda dává sbohem manuálu

Nová generace italského supersportu bude rychlejší a lehčí. Definitivně zamává manuální převodovce, která se v novém modelu stoprocentně neukáže.

V současnosti si můžete se spojkovým pedálem pohrávat v Gallardu, ale jak jistě víte, jeho čas se pomalu naplňuje. V Paříži prošlo faceliftem, takže tak rychlé to nebude, ale jde o jasný signál, že mu zvoní hrana. Nový model se nebude jmenovat Gallardo, přijde s úplně novým jménem, podle slavného španělského býka, přesně jak velí tradice.

DOPORUČUJEME: Videotest Lamborghini Gallardo LP560-4
Motor okamžitě zareaguje, uslyším zaječení a sotva se naděju, je potřeba zatáhnout za pravé karbonové pádlo pod volantem. „PRÁÁÁÁÁÁSK!“

Aby dorovnal laťku s momentální konkurencí, výkon pochopitelně nezůstane u 560 koní, kterými baby Lambo disponuje dnes. Nový model dá definitivní vale šestistupňovému manuálu, který se z aut italské automobilky nadobro vytratí. Prodeje Gallarda s manuálem postupem času klesaly tak výrazně, že už s manuálem do budoucna vůbec nepočítají. Dobrou zprávou je, že budoucí model v Sant‘ Agatě neposílí turbodmychadlem, neřkuli hybridním ústrojím. To by jen přidalo na hmotnosti, což je v zásadním rozporu s filozofií automobilky.

Spíše využijí znalostí, které načerpali v rámci řady konceptů za poslední roky, mezi které patří i Sesto Elemento. Monstrózně rychlý koncept, který se s hmotností vešel pod jednu tunu. Můžeme vzít jed na to, že něco takového se objeví i v krvi nového Gallarda. A na závěr máme ještě jednu dobrou zprávu. Valentino Balboni už si sice užívá zaslouženého důchodu, ale se zadokolkou prý můžeme počítat!

22.10.2012 6:30| autor: Ondřej Lilling

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist