Nástupce Ferrari Enzo slibuje 920 koní
Ferrari
Změní se technologicky špičkový supersport v neřízenou raketu konkurující Veyronu? Uvidíme, ale výkon bude mít každopádně brutální.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Ferrari
Změní se technologicky špičkový supersport v neřízenou raketu konkurující Veyronu? Uvidíme, ale výkon bude mít každopádně brutální.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
To už ale bude muset být počítačová hra, ne auto. 800 koní na 1200 kg je čistě mechanicky nezvládnutelný poměr, velmi podobný nejvýkonnějším Koenigseggům. Už Enzo má 650 k/1350 kg a na silnici ho drží jen elektronika. Enzo Ferrari rotuje v hrobu a prohání po nebi svůj splněný sen – F40.
Navíc žádná řada supersportů Ferrari neexistuje. Přímý vztah je naposled mezi 288GTO a F40, oboje jsou ryze GT. F50 je kapotovaný derivát formule ze začátku 90. let. A Enzo je zase spíš aplikace principů prototypových vozů.
Podla nejakych informacii bol problem aj s torznou tuhostou, predsa je to roadster, ale nadherny. Podla NFS2 mrstnejsi v zakrutach ak McLaren:D. Jj, tiez som mal 16tnast…