Nárazové testy malých a mini aut: neuspokojivé výsledky
Americký IIHS testoval malá a mini auta při nárazu s překrytím pětadvacet procent. Podle ÚAMK jsou výsledky šokující.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Americký IIHS testoval malá a mini auta při nárazu s překrytím pětadvacet procent. Podle ÚAMK jsou výsledky šokující.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
No vyhráli staré koncepce typu chráníme celkově (Spark a Mazda 2), které maji něco jako klec okolo posádky. Všechny novější koncepce (zejména tzv „platformy“) už jsou nově finančně optimalizované pro standartní crash testy, rozuměj měkký odpad s ocelovou trubkou na správném místě. Když to zákaznici chtějí, tak to holt mají. protože nejprodávanější značky jsou ty, které dají nejméně za techniku a hodně za marketing.
Prostor pro přežití, má každé moderní auto. Je to buňka z vysokopevnostních materiálů okolo posádky obalená deformačníma zónama.
Jak zkoušky EuroNCAP, tak klasické homologační testy (ano, existuje více druhů nárazů než jenom EuroNCAP) vycházejí ze statistik. A protože nehody s malým přesazením je trend až posledních pár let, tak na to nestihla homolagace ani EuroNCAP zareagovat. Tudíž ani vývoj samotných automobilek.