Náraz do kolony? Pravděpodobnost fatálních následků je vysoká!
Dopravní nehody jsou tak jako tak vždy špatné, nicméně dojde-li na nehody v rámci kolon na dálnici, jsou podle ÚAMK následky smrtící.
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Dopravní nehody jsou tak jako tak vždy špatné, nicméně dojde-li na nehody v rámci kolon na dálnici, jsou podle ÚAMK následky smrtící.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
No to uz si UAMK snad dela prdel. Brzdna draha 130 metru? Ze 130 km/h? A 470 m na snehu nebo ledu? Půl kilometru? To tak mozna na slickach a jeste na vylestene bobove draze. Aha ja zapomnel, pripocitavaji svou reakcni dobu, ktera v pripade ridicskych expertu z UAMK trva 2 vteriny. I moje babca po mrtvici by zareagovala rychleji.
Mi těch 130 metrů přijde celkem přiměřené, vteřina reakční čas řidiče a auta (brzdy taky mají svou reakční dobu) to ujede 36 metrů a pak ani ne 100 metrů do úplného zastavení… Jasně, budou auta s lepšími výsledky, ale průměrný chlápek v průměrně starém autě (v ČR 12 let), navíc na našich hrbolatých dálnicích (každá nerovnost brzdnou dráhu prodlužuje)… 130 metrů nebude daleko od pravdy.
Blbost, na 70 metrech sucheho asfaltu zastavite ze 130 i s dodavkou.
přesně kvůli takovým blbečkům se stávají naprosto zbytečné nehody, vč. reakční doby žádný auto ze 130ti pod 100 m fakt nezastaví a to kdyby se počítalo ty 2 vteřiny reakce jak si tu navrhoval tak to už by to nebylo ani těch cca 130m, protože jen za ty 2 vteřiny auto ujede 72 metrů! jasný že jsou rozdíly mezi auty (stav brzd, tlumičů, rozložení váhy, pneumatiky, teplota pneu) a také mezi kvalitou povrchu vozovky, teplotou, prip. nerovnostmi, smetím atd. a těch 130m je takový průměr ale z aut který jsou v top stavu při testech, v reálu dost vozidel ani těch 130 nedá a mlže brzdit klidně i 200 m a to se nemusí jednat o žádný starý vrak, stači koupit destičky typu starline a mít trochu unavený tlumiče na mírně nerovném porvchu.. což je kombinace naprosto reálná v běžným provozu