Může legalizace kradených aut vyřešit novela?
Zajímavosti o autech
Ano, může... jak legalizace a machinace, tak přetáčení kilometrů. Ovšem chybí důsledná kontrola pravosti dokladů.
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
Zajímavosti o autech
Ano, může... jak legalizace a machinace, tak přetáčení kilometrů. Ovšem chybí důsledná kontrola pravosti dokladů.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Stačilo by zavést stav tacho do databáze jednou za dva roky, pak při průměrným 15ti tisícovým nájezdu za rok mohlo bejt stočenejch 30 tis., a to ještě beru. Zatím se stáčí i o stovky tisíc…
Co je komu do toho kolik najedu?????? Proč by si někdo měl zapisovat moje kilometry???
Proč se nepodíváme do jiných zemí kde to funguje,proč stále vymýšlíme něco nového,co stejně po čase zjistíme že to nevyhovuje.
Kocourkovští volají po přísnějším systému, inu proč by ne. Problém je v tom, že kdyby se každý staral sám při nákupu ojetiny, nebylo by to vůbec potřeba. Nemůžete si ověřit historii daného vozu? Nutí Vás někdo k jeho koupi? Ne? Tak si kupte jiné, aut jsou mraky… a nebo, jak se snadno radí, kupte si auto nové. Výsledek bude stejně nulový, skutečně protřelých podvodníků se to nedotkne vůbec, už jen proto, že mají své kontakty na úřadech, a tak bude výsledkem to, že až si obyčejný člověk přiveze auto z ciziny, bude procházet ještě větším byrokratickým martýriem, samozřejmě si bude muset něco málo připlatit, zadarmo to chudáci úředníci beztak dělat nebudou, kdo to kdy viděl?! Je to přeci pro naše dobro!
Osobně si nemyslím, že by se ve velkém kradla auta za hranicemi, vozila k nám a tady legalizovala (ač i to se určitě děje). Reálnější scénář, se kterým se často setkávám, je koupení auta po totálce za hranicemi, legální přitažení do ČR, odcizení podobného auta v ČR, vyvařit legální VINy z totálky a navařit je do českého kradeného. Rázem máme \“opravenou\“ zahraniční totálku a můžeme ji legálně přihlásit a prodat…
Stačilo by udělat celoevropskou databázi, kde by se ukládala data ze všech SKT a servisních prohlídek u autorizovaných servisů.
Kdo by pak chtěl, tak by si na internetu zadal VIN daného vozu a to by mu ukázalo, kde a s jakým počtem se daný vůz objevil.
Jak prosté. Jak levné.
Protože to Vaše auto se někde pak prodává. Nemyslím, že by takové opatření bylo špatné. Ba naopak. Myslím, že nikomu by nemělo vadit, že se ví kolik dané vozidlo má km.
Já nechápu proč se pořád pokouší vymyslet kolo.. Stav kilometrů zaznamenává STK už dnes a přístup do této databáze má přes různé zprostředkovatele většina bazarníků a i normální člověk si to může za rozumný poplatek jednoduše na internetu vytahnout. Nepotřebujeme vymýšlet žádné nové instrumenty, stačí využívat ty stávající.