Mototechna v tomto měsíci vyrovnala loňské celoroční prodeje

Mototechna, zaměřená na prodej zánovních ojetých vozů, již tento měsíc vyrovnala své prodeje za celý minulý rok. Letos plánuje prodat až 12 000 zánovních vozidel.
skoda_fabia_mototechna.jpg

Více jak dva měsíce před koncem roku se povedlo značce Mototechna, která se orientuje na prodej zánovních aut v České republice a na Slovensku, s číslem 9185 aut předběhnout prodeje za celý minulý rok. Do konce prosince Mototechna plánuje atakovat hranici 12 000 prodaných aut, která by znamenala meziroční nárůst prodejů až o 30%. Značka Mototechna patří do skupiny AURES Holdings, jejíž součástí je i síť autocenter AAA AUTO.

„V průběhu tohoto roku prodáme každý měsíc v průměru o 355 zánovních aut víc než vloni, proto věřím, že v dalších dvou měsících naplníme cíl 12 000 prodaných aut. K tomuto výsledku máme již dobře nakročeno. Po dorovnání loňských výsledků na 9185 aut jsme v tomto měsíci prodali již dalších 721 zánovních vozů. V současnosti jsme tak na čísle 9906. Další prostor k růstu vidím v zavádění inovací v oblasti prodeje, služeb a nových projektů, které pro nás vyvíjí inovační laboratoř AuresLab a v Mototechně je testujeme. Věřím, že tento přístup nám pomůže v roce 2019 dosáhnout minimálně stejného nárůstu jako letos, a v případě pokračujících příznivých ekonomických podmínek prodeje ještě zvýšit,“ říká Karolína Topolová, generální ředitelka společnosti AURES Holdings, pod kterou spadá značka Mototechna.

Nejprodávanějším modelem zánovních aut v Mototechně je v České republice domácí Škoda Fabia, kterou následuje Škoda Rapid a Hyundai i30. Čtvrtá pozice patří Škodě Octavia. Ve srovnání s loňským rokem nedošlo na prvních čtyřech příčkách k žádné změně.

Avšak na pátém a šestém místě si prohodily pozice Dacia Duter a Škoda Yeti, která je letos šestá. Sedmá příčka patří Volkswagenu Golf, který následuje trojice korejských vozů v pořadí Hyundai ix20, Kia Sportage a Kia Ceed. Loni přitom Ceedu patřila sedmá příčka, osmá byla Kia Sportage, devátý Hyundai i20 a desátý Nissan Juke.

V současné době stále roste zájem především o SUV, ale také MPV, a to na úkor hatchbacků a sedanů. Oblíbené jsou i vozy ve verzi kombi, které si drží třetí pozici. V případě zánovních automobilů motoristé preferují nejvíce manuální převodovku (81%) a benzinové provedení (74%). Zájem o naftová vozidla pozvolna klesá, což je ale dáno i jejich menší nabídkou na trhu zánovních ojetin.

27.10.2018 6:00| autor: Milan Jirouš

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist