Motor 1.8T se vrací!
Zajímavosti o autech
Poháněl všechno z koncernu VW, od původní Škody Octavia RS po Audi TT. Dnes je tady jeho nová generace.
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
Zajímavosti o autech
Poháněl všechno z koncernu VW, od původní Škody Octavia RS po Audi TT. Dnes je tady jeho nová generace.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Chapu to dobre, ze novy motor je 1,8 TFSI, akorat se starym nazvem? Jinak 1,8T byl uzasny motor, meli jsme ho v Passatu a nemel chybu.
Ne, bude se jmenovat 1.8TFSI, ale kostrukcne vychazi ze stareho 1.8T – ma novou hlavu jen se 4 ventily a primym vstrikovanim a take nove vodou chlazene turbo. Blok vsak zustal puvodni.