Morgan definitivně opouští dřevo
BMW
Britský malosériový výrobce připravuje přechod z dřevěného na hliníkové šasi. Prý je to velmi náročný proces, ale společnost posune do 21. století.
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
BMW
Britský malosériový výrobce připravuje přechod z dřevěného na hliníkové šasi. Prý je to velmi náročný proces, ale společnost posune do 21. století.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Coze? Drevo se dokaze pevnosti vyrovnat karbonu? Prosimvas smazte tu vetu, vzdyt karbon ma v tahu pevnost az v radech GPa, kdezto drevo se dostane mozna tak na nekolik stovek MPa a to jenom ve smeru vlaken. V pricnym smeru se nedostane kolikrat ani na 10 MPa. Aspon premejslejte co pisete.
je především nutnost přečepování ( pozor, neplést s tunerským přečipováním) v předepsaném intervalu. Jinak jasan, z kterého se šasi dělají, má skutečně fantastické vlastnosti – dokonce v mnohých ohledech lepší než hickory. Na karbon určitě v mnohém nedosáhne, ale určitě je méně křehký a snáze se zpracovává. A pak to lpění na tradicích …
no oni pisou ze se \“v mnohem dokaze vyrovnat karbonu\“ a ne ze se vyrovna v pevnosti. Ale treba to rano bylo jinak a opravili to, nevim, ctu az ted
Oni uz ten clanek taky opravili. Predtim tam byla vyslovne napsana pevnost a odolnost.