Mitsubishi Outlander (2003 – 2006)
6 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Japonské SUV Mitsubishi Outlander první generace mělo jepičí život. V Evropě se nabízelo jen čtyřii roky a to bez výraznějších úspěchů.
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
6 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Japonské SUV Mitsubishi Outlander první generace mělo jepičí život. V Evropě se nabízelo jen čtyřii roky a to bez výraznějších úspěchů.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Az nato ze to je pernamentni ctyrkolka tak jaka rana pri pripojeni zadni napravy
Ať Vás v tom někdo sveze. V okamžiku, kdy jde více točivého momentu na zadní nápravu, ozve se rána jako z děla. A mimochodem, první generace byla i jako předokolka.
sorry, omylom stlaceny enter odoslal prispevok.
k veci, mame outlander 2.0i 4wd, ma 166tis km a v zivote ziadna rana pri pripojeni zadku nebola. Respektive, auta su moje hobby,jazdu si vychutnavam,ale keby sa ma niekto opytal kedy sa pripoji zadok tak odpovedat nedokazem.
podla firemnych materialov ide o staly pohon pomocou visko spojky a bez stredoveho diferencialu.
Par krat sa mi stalo ze pri cuvani presmyklo ako prve jedno zo zadnych kolies a to doslova pri slimacej rychlosti.
Ad buchanie: jedine buchanie ktore je niekedy pocut a znie strasne, je v momente ked sa pohynam a rychlo pustim spojku do zaberu. Nasledne ju opat vytlacim a pomaly pustam ale stale to akoby sklbe aj ked jemnejsie. Prejavom sa to podoba na cukajuci motor ale otacky drzia a robi to cca pri 2200rpm. Osobne som to typoval na pritlacny tanier spojky…tzv hopping efekt?
zvukovo to vypada take buch,buch,buch,buch rychlo za sebou a pocut to cca od vodica.
inak je outlander super, poslednych 5 rokov na nom tocim chorvatsko, 990km pri 135kmh, 4250rpm, 9 hodin jazdy a motor slape ako hodinky.
spotreba 7,6 pri predpisovej jazde po okreskach a obcasnym predbiehanim= z5 do 3 a tocit po 5500 😉
inak pri 100 toci cca 2750rpm, no pri 130 uz cez 3800rpm.
spotreba na dialnici je do 10litrov.
predne brzdy zvuknu triast a treba ich potom vycistit. Kotuce maju ovalitu OK, robi to odjakziva aj po ich vymene. Dokonca sme jednu sadu kotucov vyreklamovali kvoli traseniu.
veci co sa menili: pri 150tis sa menila vodna pumpa, pri 160tis pletenec na vyfukovom potruby a kojcovy tlmic. Pri 130 sa menili nejake tycky na zadnej naprave lebo vrzgala.
pri 100tisic cap vpredu. Po 8 rokoch sme menili predne svetla,lebo praskol pladt na oboch-seriova chyba.
a to je vsetko.
auto je dost tvrde,asi ako P206 na podvozku Eibach pro system ;-), teda na malych nerovnostiach. Priecne nerovnosti citit dost, zato jazda 50kmh po priecne zvlnenom asfakte to je cisty vyplavovac endorfinou, to sa clovek citi ako v motokare.
s autom sa da nenormalne blbnut v zime, dvojka, plyn na vyjazde z krizovatky vmposlednej faze a krasny powerslide je na svete. Na poziadanie jazdi dvojkou dverami napred na snehu po kruznici. Dokonca sa dokaze tocit okolo A stlpika ako to vedia imprezy!
Na snehu treba kvalitne gumy,inak je v prvej faze zatocenia strasne nedotacave – zadok ho tlaci von, potom ked sa zadok utrhne tak uz je to pecka, no slalom sa tak jazdit neda.
leto jazdime bridgestone turanza er300 a zimu bridgestone blizzak lm30.
inak pri 130 je to dost hlucne…
k motoru: 4g63 je pre pohodove jazdenie vdaka kratkemu primernemu prevodu dostatocne silny od 2000rpm. Citelne najlepsie taha od 3500 do 5500.
zaver: super auto na dedinu a okresky. Len bacha na krizenie naprav. Koleso vo vzduchu= stojite.
K tomuto příspěvku nemám co dodat, mám stejné zkušenosti, jen spotřeba je vyšší (motor 4G69 – 2,4). Poslední 3 roky jezdím na LPG – místo rezervy 50 l nádrž – 16,90 Kč/l – pohoda 🙂