Mitsubishi Outlander 2.2 vs Volvo XC70 D5
21 fotografiíSrovnávací test
Sportovně laděné Mitsubishi a komfortem oplývající Volvo. Zdánlivě nesrovnatelná auta mají při určitém pohledu na věc hodně společného.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
21 fotografiíSrovnávací test
Sportovně laděné Mitsubishi a komfortem oplývající Volvo. Zdánlivě nesrovnatelná auta mají při určitém pohledu na věc hodně společného.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Odkážu pana redaktora na článek jeho redakce :
http://www.autoweb.cz/5-duvodu-proc-nekupovat-suv/
Jinak 158kw rozpohybuje volvo jen na 205km/h ???
Vím, že píši trochu z cesty. Nicméně mám srovnání Mitsubishi Lancer 1,8Mivec vs. Skoda Octavia II. Oboje auta se dají sehnat za podobné ceny, ale jsou nesrovnatelné v komfortu. Protože vidím design a vnitřek Outlandera podobný, jako v Lanceru, úplně se děsím těch tvrdých černých, na omak levně vypadajících odtažitých plastů uvnitř. Celé auto působí levně. Od vzetí za kliku, bouchnutí dvěří, nastartování, gong i jízdu. Dost odlišné i od lidové Octavie. Bojím se, že tady sportovní nadšení z jízdy neobhájí laciné provedení auta.
Napadá mě to samé při čtení o těchto dvou autech, byť nejsou cenově strovnatelná.
Zaverecna srovnavaci tabulka je kviz? Podle toho, jestli jste peclive cetli clanek lze odhadnout, ktery sloupec se tyka Outlandera a ktery XC70? 🙂
Taky mi pripada usmevne, ze na zacatku autor pise, ze vybiral mezi temito vozy a ze si vybral pro sebe XC70. Na zaver zase ze by si vybral radeji Outlander. Psali to 2 autori a chybi mezi tim nadpis, nebo je autor schizofrenik (ci snad lhar)?
To je pravda ze jsou nesrovnatelna v komfortu.V Lanceru je mista ve vsech smerech coz se o Octavii rici neda ale vyznavac komfortu potrebuje celou cestu omakavat mekcene plasty na palubni desce a je spokojen.
Zajímavý článek, rozhodně rozumnější než ten od pana kolegy o Volvu XC60 D5 AWD. Fakt dobrý nápad… 😉
Vnitřní rozměry v OII jsou shodné jako v současném mercedesu třídy C. A tam se snad někdo cítí stísněně.
Vnitřní rozměry v OII jsou větší než v minulé a předminulé řadě BMW3 a to má být typická střední třída.
OII má rozměry přesně jak má mít, není zbytečně rozměrově rozteklá jako např. mondeo a není malé. Je to rozměrově velmi, velmi vyvážené auto.
Konstruktéři z boleslavi odvedli sakra dobrou práci. Myslím, že s rozměrama v budoucnu nemusí nic dělat, stačí je držet. Kdo bude chtít větší auto mají supa.
Já to vidím podobně a určitě bych taky bral Outlander, už proto, že diesel je japonský a nevychází ze spolupráce Fordu a PSA a vadilo by mi odtažité řízení Volva. Tvrdé plasty taky neřeším, pokud mají pěknou texturu, dá se na ně v pohodě zvyknout. Navíc je tu klasický pohon 4×4 a ne Haldex to taky považuji za výhodu. Ti kdož žehrají nad levnými plasty, pro ty je tu Volvo, které rozhodně není špatné, ale i tak je v základu o cca. 200t/Kč dražší. Chápu, primárně nešlo v testu o cenu, ale 200t/Kč už mi zase tak málo nepřijde, kdyby to bylo 100, dejme tomu.
Jak jsem již řekl, pro ty co hledají špičkové materiály a zpracování, pro ty je tu zmíněné Volvo, Q3 nebo Tiguan. Srovnání s Octavií je úplně mimo, tam se hlavně co se týká příčného prostoru šetřilo, to mám víc místa vepředu ve svém starém Civicu 3D.
Podíval jsem se na testy v konkurenčním webu, kde u každého auta najdeš naměřené vnitřní rozměry u každého testovaného auta. Tam zjistíš, že lancer je uvnitř rozměrově shodný s OII. Takže netřeba žít v bludech, stačí vzít metr.
Můžete mi říct, proč někteří, (včetně vás) neustále Octavii cpou do střední třídy, když je to v podstatě Golf s kufrem? Místo uvnitř je samozřejmě lepí než u OI.gen, ale u II.gen to hlavně v příčném směru není o moc lepší. Sedněte si do nějakého hatchbacku nižší střední a v drtivé většině z nich budete mít víc místa, a to jak příčně, tak podélně.
Akorát jste dokázal, že neumíte číst. 1800 mm u Outlanderu, je podle mně víc, než 1769 mm u Octy.
1800mm je, který rozměr.
http://www.auto.cz/mitsubishi-lancer-1-8-cvt-1805
Ve vnitřních rozměrech nikde 1800mm nevidím.
Který asi? Šířka, o té tu snad byla řeč. Stačí se podívat na stránky obou automobilek. Všichni (kromě vás), to pochopili.
Hezký, ale vlastně vůbec nic neříkající článek. Článek neporovnává skoro žádná fakta. Například pohon, výbavu atd. V tom už by byly mnohem větší rozdíly a to jak pro jednu či dlruhou stranu. To už by samozřejmě znamenalo mnohem více práce a g
hlavně zabrousit do trochu odbornější diskuse.
Jde o to že i když nemám ani 190, musím sedačku u spolujezdce šoupnout hodně dozadu, protože se mi nevejdou nohy pod palubku a pak už je to za mnou tak leda pro malé dítě. Ve starém Swiftu za mnou zbude místa zhruba stejně, protože ten nemá tak stísněnej interiér a to je sakra o třídu níž.