Mitsubishi Lancer Sportback Ralliart
Vypadá jako Evo ale není to Evo. Výkonu má však dost, aby mohlo pro leckoho dávat větší smysl.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Vypadá jako Evo ale není to Evo. Výkonu má však dost, aby mohlo pro leckoho dávat větší smysl.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
pípání při couvání? =D třeba se u Mitsubishi pokoušeli postavit kamion nebo autobus, nějak se to nepovedlo, tak si řekli, že když už postavili auto, tak to tak nechaj, ale na tenhle detail s pípánim při couvání už zapomněli =P
..jinak tenhle sportback je něco příšernýho, aspon v mejch očích.. páč vzít předek z lanceru, dobrej tah, ale dát na to ten nejpodivnější zadek hatchbacku jakej sem kdy viděl, to je na mě docela dost.. fakt se mi na těch fotkách absolutně nelíbí to nevyvážení mezi předkem a zadkem, ten zadek je prostě velikánskej.. nepáčí.. dybych se rozhodoval mezi mistu a subem podle těhle článků tady, tak určo subo, už proto, že píšou, že je ve všem lepší, ale tky se mi mnohem víc líbí.. akorát ta čirá optika na zadních světlech je trošku mimo můj vkus…
Mám podobné pocity. Záď je naprosto otřesná. Připomíná mi to situace z Toma a Jerryho, kdy Tom něco velkého spolkl a pak měl tvar dotyčné věci. Lancer asi spolknul vorvaní varle..
A hmotnost 1670kg na sportovní kompaktní hatchback, i když 4×4, je vtip, ne? Colin by se obracel v hrobě..
Mě se sportback zase líbí o dost víc než sedan. Ale bílá nesluší ani jedný verzi, to je pak tragédie.