Mitsubishi Lancer Prototype-S
3 fotografieMitsubishi
Po novém Subaru Impreza se vzdává tříprostorové karoserie také jeho úhlavní nepřítel.
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
3 fotografieMitsubishi
Po novém Subaru Impreza se vzdává tříprostorové karoserie také jeho úhlavní nepřítel.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
pačí sa mi to že sedan ostáva aj nadalej Hlavne staré známe evo a k nemu sa pridí Hatch 🙂
nie ako u Subaru kde sa pri vývoji novej imprezy zameriavali hlavne na Hatch síce je aj sedan ale ten je dosť divný :X
Už to nebude nikdy co to bejvalo. Z STi je HotHatch z EVO X je limuzína a z kultu se stává masová záležitost. Auta přibrala 300kg kravin, vyměkla a ze sportovního nářadí se staly rychlé pohodlné auta pro všechny, trh je neúprosný a na surové sporťáky už asi není místo.
Pokuď auto není s koncernu VW tak nikoho nezajímá.Kdyby do byla Fabia II s přídavnýma světlama tak to je článek na 2 stránky.
nevím, ale podle mě se zrovna o EVU a STi napsalo celkem dost.
Nauč se základní pravidla pravopisu. Ten tvůj příspěvek se nedá číst.
Řekl bych že se mitsubishi snaží dohnat subaru