Mitsubishi je Japonec, který rychle roste. Nejrychleji…

Automobilka se třemi diamanty ve znaku není v poslední době až tak vidět. Přesto se jí daří velmi dobře.

Jako konzervativní příznivci Mitsubishi jsme marně čekali na jedenáctou generaci Lanceru Evolution, nepředpokládáme, že se ukáže v brzké době nové Pajero – ikona někdejších dálkových pouštních závodů.

Nicméně to neznamená, že by značka spala, naopak. Představila třeba na našem trhu hybridní Outlander. Každopádně co říkají čísla? Tím, že se Mitsubishi veřejně nijak nechvástá svými prodeji, máme tady tiskovou zprávu, která říká, že rok 2014 je zatím pro Mitsubishi v České republice úspěšný.

V prvním pololetí bylo na českém trhu prodáno 753 nových aut značky, to je ve srovnání se stejným obdobím loňského roku 55 % nárůst, tedy nejvyšší meziroční nárůst mezi japonskými automobilovými značkami.

12.7.2014 12:48| autor: Filip Rakovan

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist