Mitsubishi EVO X FQ400 je tu (tedy, ne u nás)

5 fotografiíMitsubishi

Ještě ostřejší EVO, ale jen pro Velkou Británii.

Diskuze

17 komentářů

    karel66

    Nejlepší myšáky měli Angláni vždycky , a to je přitom země kde mají radar na každým rohu 🙂

    pes

    no, potřebuješ něco hodně rychlýho, aby tě radar nestačil vyfotit 🙂

    karel66

    Jak zjistil Richard Hammond a Stig na ujetí radaru potřebuješ alespoň TVR Tuscan S a rozjet tu věc na 274 km za hodinu :-))

    Sklenk@

    co bys čekal přímořskej stát s legislativou, že jezděj jenom pravostranejma autama. Prostě pro japonský auta země zaslíbená. Viz níž v mym vlákně :- )

    turbo

    na co je dobra v takovym aute? jsou to jen kila navic a nepredpokladam,ze takovy auto bude pro nekoho kazdodennim dopravnim prostredkem,aby ty veci vyuzil

    Sklenk@

    Kdy konečně český tjůneři pohcopěj že nedinej a správnej tuning = limitovaný série takovejhle mazlů a né obří kříslo na felině co si vydlabal v zimě sám u kamen na koleni????

    Evo je nádherný a jako obvykle doplácíme na levostranný řízení :- ( jaký krásný kousky by se sem pak bez ětších průtahů daly dovýst. Nissan SKYLINE GT-R by moh vyprávět

    Bubaak

    Ada Hitleru nám změnil řízení na druhou stranu? Debil!

    Sklenk@

    přesně jenom si to představ objednáš auto z japonska což de v pohodě, i s dobpravou lodí to je v pohodě a výhodný dojede ti to do holandu a odtamtaď už sem po vlasntí ose nebo na vleku a je to doma ušetříš min. 30 000 za přestavbu ale hlavně bys to nádherně bez keců tady přihlásil nemluvě o tom, že by sem ty auta dovážel rovnou výrobce a nebyl by problém s dílama, homologací ani ničim 🙁

    pes

    to by to tu pak jezdil samej Sprinter Trueno AE86 🙂

    Sklenk@

    myslim že né, tuneři by zjistili že to stejně neuříděj a vrátili by se ke 120tkám :- ) a zůstalo by tady 5-10 kousků pro ty co by měli ze začátku na opravy a pak jenom na gumy

    Andrew

    Bych ani neřekl – kdyby se po celé evropě jezdilo vpravo a u nás vlevo tak by to stálo asi pěkně zahovno. Je dobře, že se jezdí vpravo. Vlevo ať si jezděj na ostrovech 😛

    Sklenk@

    jinak koukám že tohle ÍVO dostalo i nasávání ale nasávání jako má Impreza WRX STi na intercooler (v sérii má EVO jenom odvětrávání horkýho vzduchu z haupny = jenom vyřízlý díry ne nasávač)

    EL

    Nojo, ono to totiž žere i malý děcka, co se nachomýtnou okolo, jak to nasává 🙂

    Jinak to auto je svým způsobem úžasný, ale má i dost nevýhody – dokud se tomu neroztočí turbo, je to pomalejší než kdejaká 1.6 bez turba (viz jakýsi test TopGearu:-)

    Cjuc

    Fiat Stilo myslím že to bylo.

    Falta

    Má hoznej turboefekt, ale to k tomu aututak nak patří a jen do dokresluje charakter 🙂 proste se musis snazit aby jelo… No to platí spíš do devatý generace…

    Falta

    Tak, a další veměklý auto je na světě. Miluju Evo a je to můj sen, ale aspoň tu FQ mohli udělat hardcore jako starší verze. Samo o sobě je dobrý, ale když to srovnám se staršíma generacema, už to prostě neni Evo.

    Bubaak

    ani už nikdy nebude …:/

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist