Mitsubishi EVO X FQ400 je tu (tedy, ne u nás)
5 fotografiíMitsubishi
Ještě ostřejší EVO, ale jen pro Velkou Británii.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
5 fotografiíMitsubishi
Ještě ostřejší EVO, ale jen pro Velkou Británii.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Nejlepší myšáky měli Angláni vždycky , a to je přitom země kde mají radar na každým rohu 🙂
no, potřebuješ něco hodně rychlýho, aby tě radar nestačil vyfotit 🙂
Jak zjistil Richard Hammond a Stig na ujetí radaru potřebuješ alespoň TVR Tuscan S a rozjet tu věc na 274 km za hodinu :-))
co bys čekal přímořskej stát s legislativou, že jezděj jenom pravostranejma autama. Prostě pro japonský auta země zaslíbená. Viz níž v mym vlákně :- )
na co je dobra v takovym aute? jsou to jen kila navic a nepredpokladam,ze takovy auto bude pro nekoho kazdodennim dopravnim prostredkem,aby ty veci vyuzil
Kdy konečně český tjůneři pohcopěj že nedinej a správnej tuning = limitovaný série takovejhle mazlů a né obří kříslo na felině co si vydlabal v zimě sám u kamen na koleni????
Evo je nádherný a jako obvykle doplácíme na levostranný řízení :- ( jaký krásný kousky by se sem pak bez ětších průtahů daly dovýst. Nissan SKYLINE GT-R by moh vyprávět
Ada Hitleru nám změnil řízení na druhou stranu? Debil!
přesně jenom si to představ objednáš auto z japonska což de v pohodě, i s dobpravou lodí to je v pohodě a výhodný dojede ti to do holandu a odtamtaď už sem po vlasntí ose nebo na vleku a je to doma ušetříš min. 30 000 za přestavbu ale hlavně bys to nádherně bez keců tady přihlásil nemluvě o tom, že by sem ty auta dovážel rovnou výrobce a nebyl by problém s dílama, homologací ani ničim 🙁
to by to tu pak jezdil samej Sprinter Trueno AE86 🙂
myslim že né, tuneři by zjistili že to stejně neuříděj a vrátili by se ke 120tkám :- ) a zůstalo by tady 5-10 kousků pro ty co by měli ze začátku na opravy a pak jenom na gumy
Bych ani neřekl – kdyby se po celé evropě jezdilo vpravo a u nás vlevo tak by to stálo asi pěkně zahovno. Je dobře, že se jezdí vpravo. Vlevo ať si jezděj na ostrovech 😛
jinak koukám že tohle ÍVO dostalo i nasávání ale nasávání jako má Impreza WRX STi na intercooler (v sérii má EVO jenom odvětrávání horkýho vzduchu z haupny = jenom vyřízlý díry ne nasávač)
Nojo, ono to totiž žere i malý děcka, co se nachomýtnou okolo, jak to nasává 🙂
Jinak to auto je svým způsobem úžasný, ale má i dost nevýhody – dokud se tomu neroztočí turbo, je to pomalejší než kdejaká 1.6 bez turba (viz jakýsi test TopGearu:-)
Fiat Stilo myslím že to bylo.
Má hoznej turboefekt, ale to k tomu aututak nak patří a jen do dokresluje charakter 🙂 proste se musis snazit aby jelo… No to platí spíš do devatý generace…
Tak, a další veměklý auto je na světě. Miluju Evo a je to můj sen, ale aspoň tu FQ mohli udělat hardcore jako starší verze. Samo o sobě je dobrý, ale když to srovnám se staršíma generacema, už to prostě neni Evo.
ani už nikdy nebude …:/