Mitsubishi Colt (od 2004)

8 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech

Nepříliš rozšířený Colt lze nezřídka pořídit za zajímavou cenu. Výhodou jsou i motory s příznivou spotřebou, naopak robotizovaná převodovka povedená není.

Diskuze

9 komentářů

    watchtower

    STAROSTI
    Pomalu řadící robotizovaná převodovka (kdo z českých majitelů ji tak asi má), nevelký základní objem zavazadlového prostoru (to jediné beru jako \“starost\“ ale je to jn o 20% méně než ve Fabce a je to prostě malé auto), malá nabídka ojetin (to není problém toho auta, ale nabídka trhu), jen vzácně se vyskytující verze kupé-kabrio (a kolik z českých řidičů by ji asi chtělo?!).
    Myslím, že tady je někdo zaujatý, nebo neumí napsat relevantní mínusy.

    Michal

    Co kdyby někdo verzi s automatem chtěl? Nevidím důvod proč nenapsat, že nestojí za moc, (pokud to tak opravdu je), na druhou stranu, malou dostupnost verze CZC opravdu nepovažuji za minus. Ta tady má stejný prodejní potenciál jako třeba Micra Cabrio, imho žádný. To co by mně na autě štvalo, jsou ovladače z bílého plastu a oproti nástupci pouze průměrné jízdní vlastnosti.

    CZT

    Zajímalo by mě, odkud pan Milan Jirouš čerpal informace, protože nad tím hodnocením a textem, mimochodem s faktickými chybami, se musím jenom pousmát. Dvě hvězdičky za spolehlivost autu, které je každoročně na špičce v žebříčku spolehlivosti, chování na silnici dvě hvězdičky? Dovolte abych citoval z testu facelitované verze, která se ale nijak zásadně neliší od recenzované, uveřejněného na vašem webu: \“Podvozek je dobře nastaven a spolu s přesným, komunikativním a veskrze příjemným řízením (jako ze staré školy hydraulických posilovačů) dokáže poskytnout spoustu zábavy. Colt velmi rychle reaguje na povely řidiče a při prudkém ubrání plynu v zatáčce efektně odhodí zadek. Není to ale nic zákeřného. Volant informuje o zbývající trakci předních kol opravdu důkladně a díky tomu se dá jet s Coltem velmi rychle – máte větší pocit kontroly nad vozem než u mnoha konkurentů, kteří možná mohou mít lepší a jistější podvozek, ale rozhodně ne tak komunikativní řízení. Co se pocitu z rychlejší jízdy týče, nebojím se Mitsubishi Colt srovnat s Mazdou 2 či Fordem Fiesta. Ano, až tak zábavný Colt je.\“ Model CTZ dostal dokonce hodnocení 5 hvězdiček od pana Koubka… Pokud to měla být recenze pouze verze s motorem 1.1, mělo to tam být napsáno, ale takhle jste schopné, spolehlivé, zábavné a ve 3dv. pro mě pohledné auto zabil. No nic, práci zdar, jedu si projet okresky v mém Coltu a budu mít jistotu, že po Vaší recenzi žádné takové auto na silnici nepotkám:)

    jandaxx

    Pan redaktor se moc nepředvedl. Ten článek je velmi slabý. Bohužel.

    David

    Mám Colta od r.2006, tříválec, třídveřová verze, koupen nový, najeto 90.000km bez jediné závady vyjma občas se povolujícího řemene, který si lze velice snadno a citlivě dopnout. Přešel jsem na Colta z Yarise I. generace a hned mě fascinoval podvozek. Auto drží jako motokára, citlivé řízení, atd,atd. Velmi solidní spotřeba, pružnost i při tak malém motoru………a pak se dočtu tohle :-(.

    Ondra

    Dobrý den pane Jirouš, po Vaší recenzi jsem se musel jít podívat do garáže, jestli mám vážně to samé auto o kterém píšete, protože mi přijde, že popisujete úplně něco jiného. Mám verzi Sport Motion s podle mě nejlepší malou atmosférou na trhu, motor má charakter, ostrost, výkon, miluje otáčky, má skvělý zvuk a umí jezdit pod 5 litrů, jasně že nebudete na silnici nejrychlejší, ale určitě se budete bavit, což majitelé motorů TSI říct nemohou, to samé platí o podvozku, kdo rád řídí, bude ten podvozek milovat, auto nezapře vyšší těžiště, výsledkem je, že trochu více zaklekne, ale stopu drží jak stopařský pes, dá se dobře řídit plynem a když si uberete v zatáčce, případně ťuknete o brzdu levou nohou, zadek sebou trochu smýkne, utáhnete oblouk a s úsměvem vyjedete ven, takže zábava za volantem, to skutečně ano, k tomu si přidejte jednu z nejprostornějších kabin ve tříde, srovnatelná s mnohem většími auty, výbornou variabilitu, která dokáže vykoupit menší zavazadlový prostor, jenž se dá ale zvětšit posunutím zadní lavice, naprostou spolehlivost, najeto přes 80 tisíc, stále jen leju benzín, nic víc. Ano dílenské zpracování je pouze průměrné, nemáte na výběr z 10 špatných motorizací, výhled z vozu taky nepatří k ideálním, ale pro lidi, kteří řízení neberou jen jako ztrátu času je to auto, které stojí za to vyzkoušet. Já to zkusil a jezdím v něm doteď, protože mě prostě baví.

    Mikey

    Taky mi ten \“test\“ Coltu nesedí. Mitsubishi nikdy nevyrábělo auta, která by byla řidičsky \“impotentní\“. Říkám si, že testy ojetin nemá cenu číst, min. na tomto serveru ne, aspoň že s autowebem opět spolupracuje Honza Koubek, jinak by nebyl důvod sem chodit.

    jandaxx

    P. Jirouš bohužel píše článek z materiálů, které si sehnal. A pak to vypadá, jak to vypadá. Dát Coltu dvě hvězdy za spolehlivost, když se pravidelně umístuje na předních místech v hodnocení malých aut (v r. 2008 dokonce první místo) je hodně troufalé. Vzít si k tomu \“odborníky\“ z AAA (pardon Auto Diskont) je ještě troufalejší. Ano, kufr má 214 litrů, ale jen v případě posunutí lavice zcela vzad. Pak je na zadních sedadlech místa více, než v jiných autech o kategorii výše. Při posunu vpřed má kufr přes 300 litrů. Co se týče závad, tak řemen je konstrukční problém a opravu časem píská u mnohého Colta. Článek je značně odfláknutý a nepříliš objektivní.

    fds

    máme doma 1.3 s robotizovanou převodovkou (tzn automat) a nemáme s ní problém. možná neřadí extra rychle, ale tohle není přece sporťák. svoji úlohu plní dobře. pro babu ideální auto.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist