Michelin Primacy 3 rozumí dopravním nehodám

Vyhlášený producent pneumatik představuje novou pneumatiku, která podle všeho otevírá novou éru bezpečnosti silničního provozu.

Nejde jen o prázdné řeči ohledně bezpečnosti, ne v případě Michelinu a jeho nového obutí. Právě pneumatika je to, co drží auto na silnici, čtyři plošky velikosti lidské dlaně, a rozdíly v kvalitě se zásadním způsobem promítají do kvality jízdy, přilnavosti, potažmo bezpečnosti.

To, že nová Primacy 3 rozumí dopravním nehodám tedy chápejte jako paralelu k tomu, Michelin při konstrukci důkladně analyzoval dopravní nehody, statistiky a na základě výsledků vycházejících z příčin těchto nehod danou pneumatiku vyvíjel. Jde vlastně o určitý druh prevence, jak díky pneumatice zabránit tomu, aby se řidič dostal do krizové situace.



Michelin Primacy 3 má skvělé jízdní vlastnosti na suchu i na mokru.

Důležitým faktorem je gumová směs s unikátním složením. Jde o patentovaný recept, díky kterému Primacy 3 optimalizuje přilnavost za každého počasí, aniž by tím jakkoliv byly ohroženy ostatní vlastnosti, zejména pak palivová účinnost a dlouhá životnost.

Nové složení obsahuje jedinečnou komplexní kombinaci různých elastomerů, posilující lepidlo na bázi siliky a změkčovač na bázi pryskyřice, ať už to znamená cokoli. Důležité je, zda tahle alchymie funguje.



Srovnání s konkurencí. Paralelní start a… brzdná dráha Michelinu je kratší.

Kromě směsi je tady dezén s inovativními lamelami. Protože jsou na pneumatiky při prudkém brzdění či zatáčení na suchém či mokrém povrchu kladeny vysoké nároky, gumy jsou velmi zatěžovány, je důležité, aby v kontaktu s povrchem vozovky bylo vždy maximum gumy.

Na to má Michelin know-how, dezén se samoblokujícími lamelami, které se zacvaknou vzájemně do sebe a bloky jsou tím pádem tužší a je méně pravděpodobné, že ztratí tvar. Lepší kontakt pneumatikou s povrchem vozovky? To si pište.

Průměr ráfku je 15 až 18 palců, profilové číslo lze volit mezi 65 a 40 a rychlostní třída nabízí varianty H, V, W, Y. Pneumatika jde aktuálně na trh a je k dostání v osmatřiceti různých velikostech.

Filip Rakovan

DOPORUČUJEME: Co ještě možná nevíte o pneumatikách

13.3.2012 9:45| autor: Filip Rakovan

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist