Meziroční obměna českého parku osobních aut? Jedna z nejnižších v Evropě!
Každoroční obměna vozového parku novými osobními automobily je v ČR dlouhodobě jedna z nejnižších v Evropě. V roce 2013 se tento parametr opět snížil.
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Každoroční obměna vozového parku novými osobními automobily je v ČR dlouhodobě jedna z nejnižších v Evropě. V roce 2013 se tento parametr opět snížil.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Platy jsou příliš nízké a ceny vzhledem k tomu vysoké…..
Myslím si že to není pravda. Nové ato stojí už nějakých 160 tis. Ale technické kontroly jsou k smíchu a úplatné, spolehlivost nových aut je jen pár let a silné okolní země s přebytkem krásných zánovních aut udělají své. Stěžovat si jen na peníze je už překonané. 🙂
Tuším že netvrdím že jen peníze, spíš bych řekl především peníze a nevím jak by to mohlo být překonáno??? 😀 To je prostě matematika.
S tím že technické jsou parodie samozřejmě souhlasím.
Mnoho lidí ale nechce to největší holátko a radši sáhne po slušně rozměrné a vybavené ojetině za podobné a nebo menší peníze.
Je to tím ze si lidi vozí starý basa a tak..….protože moderní auta jsou paskvil, kdo chce větší atmosféru a mechanicky auto nemá u novejch aut šanci….viz ten novější mercedes se 40 l nádrží… větší je za priplatek. EU je zvrácená organizace a normální aiuta už se nedají loupit…
160 tisíc??? bavme se o autech, ne o plechovkách, solidní nový vůz začíná na ceně kolem 250 tisíc, ale v cenách rozhodně problém není, ceny nových automobilů máme jedny z nejnižších v Evropě. Problém je, že lidi prostě na nová auta nemají peníze, průměrná mzda je zhruba čtvrtinová oproti Německu, tudíž dle této matematiky by auto za čtvrt míče v ČR muselo stát v Němcích milion, a to by pak ta obměna vozového parku nebyla nijak rychlá ani tam…