mercedesy-a-bmw-dostanou-trivalce-352x198.jpg

Mercedesy a BMW dostanou tříválce

BMW

Nejdříve Wartburg, pak Fabia a teď dokonce i Mercedes s BMW...

Diskuze

22 komentářů

    honza b

    jo, papírové výkony jsou fajn, ale pak ta spotřeba, když chcete jet svižněji…to radši obyčejný doulitr….

    Raky

    A za chvíli dvouválec a jednoválec… Protože když jsme přešli od dvanáctiválců k osmiválcům, pak k šesti, pak ke čtyřválcům, tak to samé musíme udělat se čtyřválci a jednou to budeme muset udělat i s tříválci. Trochu absurdní ne??

    Bubaak

    aneb jak zajic odkuď vyběhneme, tam budem končit. Už si výbírám šlapací motokáru 🙂

    milan

    Trivalec uz ani zadarmo,nase firma ma 4 fabie najeto 40-90 tisic. A u vsech byli problemy s motorem. Co se usetrilo proti 1.4 16V pri nakupu nacpalo se do oprav. Ten motor snese jen courani po nakupech ale kazdodenni zatez je pro nej zhoubou.

    Lookyn

    prémiovou káru od BMW nebo MB s tříválcovym chrochtadlem bych teda fakt nechtěl.. budou si to kupovat maximálně lidi který by na normálně motorizovaný auta těhle značek neměli a koupěj to v naprostym základu, takže to bude ve výsledku totální katastrofa to auto..

    myslim si, že na courání ve městě tu sou trochu jiný auta než C-klasse od MB nebo trojková řada od BMW..

    Xander_Cage

    Dneska jak čtu tyhle zprávy tak si myslím že je snad 1.duben. Mercedes a BMW 3 válcové motory, divize m bude mít diesly. Kam tohle všechno vede. Místo řidičského snu je tohle automobilový horor.

    martinST

    Napr 3valec od toyoty je velmi svizny, ale hlavne ma celkem charakterni zvuk…Takovy 3valec od BMW, kde budou urcite potlaceny neduhy 3valcu na minimum, bude mozna zajimava volba. Hlavne si myslim, ze bude mit zajimavy zvuk-takovy polovicni BMWacky 6ti valec 🙂 Ja jsem na tyto motory urcite zvedavy

    Vavris

    a čtvrtinový dvanáctiválec… ve výsledku to vlastně bude stejné porno jako Ferrari F50 😀

    Bubaak

    lol málem jsem smíchem polkl láhev o kterou se opírám 😀

    turbo

    …ale nikdo se uz nepozastavi nad tim,ze nez clovek precte ten clanek,tak nekde v Africe vznikne hora odpadu z vyspelejch zemi velka jak osmipatrovej panelak a nacerno postaveny a nikym nekontrolovany tovarny za tu dobu vypusti do atmosfery a do prirody tolik bordelu,ze by to nezvladla ani flotila 12ti-valcovejch BMW a Mercedesu za jedinej rok

    Machtann

    No a?

    Bubaak

    No b?

    Fuzzy_Stone

    No a? Chybí ti půl mozku nebo nechápeš tu spojitost?

    U4

    Sepiš to na papír, já se ti pod to podepíšu a pošlem to EUROchytrákům… 🙂

    turbo

    bohuzel,takovych studii maji v Bruselu uz tuny,ale nikdo se tim nechce zatezovat,protoze je daleko snazsi popohanet automobilky nez honit tamhle nejaky smelinare s odpadkama a tovarny,ktery vlastne nikomu nepatri …nejsem zadnej stoupenec Greenpeace a podobnejch ekoteroristu,ale cloveku staci prumerna inteligence (a dobra znalost anglictiny),aby si ty dokumenty nasel,prelouskal a dal do souvislosti s ostatnima vecma okolo

    Milan

    … nejsem žádný zkušený motorář, ale to by byl takový problém udělat o stejném objemu 4 válec…? objemy ať se klidně snižují, ale proč ubírat na válcích… takový maloseriový connaught pohaní dokonce dvoulitrový desetiválec!!! Takže řekne mi někdo, jaký smysl má ubírat na válcích při současném snižování objemu?

    karel66

    Taky si dost dobře nedovedu představit bavoráka nebo maďáka s tříválcem ale budiž , bude to verze dobá tak ke splnění nějakých zelených předpisů jako je Aygo pro Toyotu . Není důležité jak a jestli se vůbec prodávají ale to že vůbec existují . A proč tříválec ? Ůdaně prý existuje nejmenší optimální objem jednoho válce pro splnění kompromisu efektivity spalovacího procesu a emisních norem . Ůdajnou hmotnostní ůsporu patrně více než dostatečně vyváží problémy s vyřešením vibrací a celkové kultivovanosti motoru . Při výrobních počtech dnešní produkce , kdy jedna konstrukce je využívána několika výrobci i minimální finanční výhoda nabývá velkých rozměrů .Příkladem budiž trapný případ zrcátek v koncernu VW

    Milan

    diky za osvetu 🙂

    Duri17

    Mám trojvalec Ibizu 1.4TDI. Výkonu na to, aby auto nebolo brzdou premávky, má dosť, spotreba akceptovateľná (nie však dych-vyrážajúca), ale hluk, vibrácie a zlý priebeh krútiaceho momentu všetky pozitíva zmažú. Bohužial, s výberom motoru som sa sekol. Nerobte tú istú chybu. A do BMW alebo Mercedesu si takýto motor kúpi len solventný automobilový analfabet.

    Honza

    Nejsem zastánce 3válců. Nicméně si myslím, že každá automobilka vyrábí to, co lidé požadují a marketingové oddělení v žádné automobilce není určitě banda tupců. Faktem je to, že BMW nebo Mercedes nebudou stát 220tis., ale očekávám u nich, že tyto motory, ať nám, většině nejdou přes pysky budou vyladěné a vyšperkované. Lidi budou mamrat, držkovat, pak to začnou stejně kupovat a pak se do toho pustí divize M a to bude teprve maso 😀

    Dave

    neni vykon jako vykon znamy ma v8 240 koni objem přes čtyři litry auto ma mnohem lepsi kroutak 420nM nez dvou litrove čtyř válce dat do mercedesu motor ze sekacky a osadit ho turbem ah ty emise … a ten zvuk bzzz….

    996 turbo

    tohle je skutečně velmi chytrý tah. BMW by ani nemusely ty vibrace zbytečně trápit. BMW nebo Merc s tříválcem si nikdo nekoupí, ale to ekologům bude jedno, hlavně že průměrné emise automobilky jsou nižší.

    Ke snižování počtu válců – V12 je praotec všeho existujícího, modla, motor s nejhladším, nejvyrovnanějším, ale zároveň nejprudším a nejhorlivějším chodem, nejkrásnějším zvukem a žádná V10, V8 nebo V16 na něj nemá a nikdy mít nebude. Vzpomeňte na Diablo SV, s vyklápěcími světly a obrovskými nápisy SV po stranách, poslední skutečný supersport. V12.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist