Mercedes V 250 BlueTEC 4Matic (2014): velkoprostorová hvězda nově i s pohonem všech kol
Koncern Daimler rozšiřuje nabídku třídy V o první verzi s pohonem všech kol 4Matic. Na počátku bude k mání pouze v provedení 250 CDI s výkonem 190 koní.
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Koncern Daimler rozšiřuje nabídku třídy V o první verzi s pohonem všech kol 4Matic. Na počátku bude k mání pouze v provedení 250 CDI s výkonem 190 koní.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Tak to Mercedes chválím, konečně pořádný fulltime pohon 4×4 u dodávkoidního auta !
Souhlasím.
V podstatě člověk nemá moc na výběr, když chce velké auto na přepravu lidí s pohonem 4×4.
Jediná další volba je VW T 5, ale to je už zastaralé a ne zrovna nejspolehlivější (máme ho doma)
Měl jsem možnost se pár dní povozit v nej verzi V Classe a opravdu jsem nenašel nic co bych výrazně mohl kritizovat. Snad jen, že se nedá libovolně měnit jazyk ovládání hlasem a musíte si vybrat v jakém jazyku to chcete a tak vám to vyrobí. No žít se s tím dá.
Absolutně nesrovnatelné s nynější To 5kou…… a tak jsem si ho objednal 🙂