Mercedes třídy S bude full-hybrid – aby zachránil AMG
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz nacpe do limuzíny třídy S baterky, aby mohl dále vyrábět modely AMG.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz nacpe do limuzíny třídy S baterky, aby mohl dále vyrábět modely AMG.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Je to rozhodně krok správným směrem. Je to dobrá cena za zachování modelů AMG, ať tam nacpou třeba platíčko duracelek. Je to prostě pokrok a s dalšími roky se snižování objemu motorů a implementaci elektromotorů nevyhneme. Další věcí je, že třída S není sportovní náčiní a to ani zdaleka. Je velmi pohodlná a určená hlavně na dlouhé vzálenosti, kde se její kvality projeví nejvíce. Na hraně s ní pojede leda tak zvrhlík nebo nedochůdče, které si ji půjčilo od movitějšího známého či člověk prchající před kulkami kosovské mafie. Ale těm neujede ani dvanáctiválec.
Nejde o to zda je využije, velkej mercedes musí zkratka mit velkej majestatni motor. To je jako kdyby kingkong mel maly prirozeni. Taky ho treba nepouzije ale bylo by to nepatřičné. Omlouvám se ale jine prirovnani me nenapadlo…
pravda, taky to tak vidim. Prostě do esklády patří minimálně osmihrnek atmosféra. Hybrid jako jo, o.k., ale bez nabídky klasickejch motorů to prostě už nebude tradiční limuzína pro konzervativní klientelu.
hydridy fajn… dizle tiez… ale tak ako si myslim, ze v ponuke bmw nemoze chybat klasicky atmosfericky R6 (aj keby vsetky ostatne motory boli turbobenziny s baterkami) tak s-klasse bez klasickeho atmosferickeho V8 motora nebude to prave… hold zeleny muzickovia v eu si pytaju svoju dan…
Motory AMG jsou 8 válce ne?
tak předpokládám, že f4o má na mysli obyčejnou verzi bez znáčku AMG
Trochu bokem, v clanku je odkaz na AMG modely. Vsechny vykonnejsi dostavaji 5AT protoze 7AT by se rozpadl. To nemohli udelat 2 verze, pripadne nejakou novou specialne pro tyhle obludy? Automobilka s rozpoctem mercedesu a uz kolik let porad: "my jsme to museli uskrtit, nam by to rozebralo prevodovku" a stejne i tak tam maj 5AT. Jinak jak uz tu zaznelo, bmw bez NA R6 a S klase bez NA V8 ztrati kouzlo a klientelu.
A k čemu by bylo atmosférické osmiválcové obludě 7 stupňů? Krouťák má mamutí v jakémkoliv spektru otáček a alespoň nemusí pořád kvaltovat. Pro velké motory je naopak míň stupňů výhodnější, víc jednoduše nepotřebují. Mluvím i z osobní zkušenosti z klasické S500 se čtyřkvaltem 😉
Jinak se mi tahle debilní zelená lobby prostě nelíbí. K S-klasse patří atmosférický pětilitr, v takové limuzíně je to ta nejvýhodnější motorizace. Rvát všude hybridní systémy, které se po deseti letech rozpadnou, je debilita…
jsem se spatne vyjadril. Proc automobilka velikosti mercedesu nemuze udelat odolnejsi prevodovku ktera zvladne i tech 1400 Nm ci kolik da 65 amg motor aby porad nemuseli neco skrtit a pak se vymlouvat ve zprave ze umi i vic
Jasný, tak asi to není taková sranda a ekonomicky se to úplně nevyplatí. Ono taky stavět novou převodovku jenom kvůli tomu, aby motor neměl "pouhých" 600, ale třeba plných 640NM asi taky nemá cenu. Ten nákladný vývoj a drahé materiály nakonec nikdo nezaplatí a rozdíl bude stejně neznatelný. Uvidíme, třeba v další generaci automatů mercedes přijde s dobrým univerzálem, který půjde montovat od 200CDI až po 63AMG… Jinak osobně mě u té aktuální sedmistupňové převodovky fakt hodně štve ten elektronický volič pod volantem, proč se za každou cenu musí přibližovat natvrdlým američanům? Uznávám, že jsem s tím ještě nejel, ale klasika je prostě klasika.
Každopádně jsem četl v jedné diskuzi příspěvky od pána, který pracoval v Mercedesu, Porsche, BMW… tuším jako projektový inženýr… a v mercedesu je ta úroveň práce prý pořád úplně jinde, než v jiných automobilkách. Oni se snaží, ale táhnout vývoj vpřed už nejde tak snadno jako v osmdesátých letech 🙂
Tak si s tím sjeď a pochopíš. Je to fajn, cvrnkáš si to malíčkem asi stejně jako blinkry. Co se ovládání týče, nemá to chybu, chápu že designově se to nemusí každému zamlouvat.
jasne, ze se to pocita na desitky mil vyvoj nove, ale vicemene neni tak slozite zesilit stavajici 5AT, o tolik vic uz nepotrebuji a zrovna mercedes by na to mohl mit a navic tech oblud ma v portfoliu peknou radku. Ale panove z oddeleni ma dati – dal to asi vidi jasneji