Mercedes má nové diesely
12 fotografiíMercedes-Benz
Hlavní znaky? Vyšší výkon, menší nároky na palivo, emise dle Euro 5 a v této kategorii dosud nevídaný krouťák.
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
12 fotografiíMercedes-Benz
Hlavní znaky? Vyšší výkon, menší nároky na palivo, emise dle Euro 5 a v této kategorii dosud nevídaný krouťák.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Super kroutící moment 500Nm ::)) jsem zvědav na hlučnost.
hlucnost mi nevadi tolik, jako se mi nelibi ta krivka toho kroutaku…jestli jste si toho nevsimli, tak tam bude kopanec jak krava a pak to jde strasne rychle dolu…:-(
To je ale u turbo dieselu celkem normalni jev – ono turbo nemuze tlacit od nuly, neco ho taky musi pohanet … Ale aspon ten pad neni az tak prudky – jde to postupne ke 200 Nm, a ty jsou az ve 4500 …
Motor se testuje miliony km a je evidentně na nic,příjdou český chytráci a maj plnou hubu keců co je špatně a hlavně jakej motor je lepší:).Pánové prohlížejte si dál Auto-tip a zůstante u toho předem děkuji.
hey jako promin, pravda, ze to dlouho zustava nad tema 400, co nabizi konkurence, nicmene to, ze ten nejvyssi tocivej moment je v tak uzkym spektru otacek, ze tusim i dieselove ereso, ktere stoji, kdyz ho pochvalim, za starou backoru, ma krivku kroutaku plossi. Na tom neco bude, ne? ja rikam, ze s timhle motorem nepujde rozumne jezdit plynule tak, jak by se od takhle spickoveho dieselu cekalo…
Myslim že příjemnější jízda bude s baworskym twinturbo dvoulitrem, má mnohem plošší a využitelnější křivku krouťáku i když jen kolem 400Nm.
A odkud to vite? Vy uz jste testoval ten novy motor od Mercedesu? Ze ne? Tak proc se tedy poustite do predcasnych zaveru?
Asi jste mně nepochopil. Napsal jsem tady domněnku založenou na porovnání průběhu momentových křivek obou motorů, to samo o sobě umí říci docela hodně, troufnu si říci že je to u dieselů dokonce hlavní kritérium využitelnosti vedle spotřeby samozřejmně.
toto ma byt nahrada za slabsiu verziu (cca 195hp) 3.0l V6 dieslu ?
Myslím, že BMW odpovie podobnými parametrami ak nie lepšími. Ich motor je na trhu skôr a je otázka času, kedy prídu s inováciami. Inak dobrý počin od MB, motory rozhodne vedia robiť, ale tiež sa mi zdá priebeh krútiaceho momentu príliš nevyrovnaný. MB však kladie dôraz na iné vlastnosti a BMW na iné. Očakával som plochší priebeh momentu. To je dané tiež vyšpikovaním výkonu z malého objemu cez turbá. Je to ako u reproduktorov. Aj malé vedia zahrať úchvatne, ale objem je objem (muzikanti a audiofili (audiofilovia ??? – tá slovenčina :)) ) tom vedia svoje) :))
až bude standardem krouťák 1000Nm, nebude potřeba převodovek, že.. jinak je to zbytečné honění někam, jelikož čím větší zátěž na motor, a stím větší tlaky atd., tím se tam vždy něco tzv pos.re.
Ten kdo tvrdi ze krivky jsou podivne a nebude mozne s motorem jezdit plynule ma NAPROSTOU PRAVDU.Takovouhle krivku si muze dovolit ceka oktavka(a ma ji…), u MC bych cekal neco jineho.Kazdopadne BMW vi co dela, proto raci udelaji motor s 400Nm v sirokem spektru nez 500Nm v jednom bode.
Je to skratka merc, snazi se sec mu sily staci ale stale vidi jen pekne prdelky aut BMW :o)).
Motorari z Mnichova proste umi…
A motorari MC se snazi (marne).