Mercedes Direct Hybrid bude ve Frankfurtu
1 fotografieelektromobil
Sériová limuzína třídy S s hybridním pohonem je podle britského Autocaru těsně před dokončením.
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
1 fotografieelektromobil
Sériová limuzína třídy S s hybridním pohonem je podle britského Autocaru těsně před dokončením.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
V tomto případě se jasně ukazuje, že hybridní benzín je jasně lepší než diesel. Trapný naftový čtyřválec s 200 koňmi v malé třídě C žere 7 litrů a velký benzínový šestiválec s pomocí elektromotoru s více než 300 koňmi v o mnoho těžší třídě S si vezme jen o litr na sto víc. Jinak uznávám že ten zmíněný diesel bude ve své třídě asi špička…
nekecej a pod do stary skoly mam chut na jedno:)
jinak med dobry:) ale stejne to nema 120co2 a nejede to omezenych 160 tak proc se zajimat:-D ale ne … myslim ze hybridi jsou mezikrucek od elektromotoru až dovychytaj baterky a rychlost nabijeni takze jen tak dal 🙂 ale lex je hezci (muj nazor)
Ten diesel co má dvěstě koní ale žere sedm litrů v esku, nikoli v céčku. Čti pořádně, o céčku se mluví až na konci.
Máte pravdu, je to v esku, neumim číst 🙁 Ale i tak z toho vychází líp hybrid, výkon/spotřeba.
co ta hospoda ty smrade jdem?
ja som za 420CDI s S-ku; E320CDI alebo E500 C350 alebo maly diesel [stratil som prehlad o malych CDI ? C220CDI ?]
stejne ma pravdu ze je lepsi nez kamna:-D