Mercedes Direct Hybrid bude ve Frankfurtu

1 fotografieelektromobil

Sériová limuzína třídy S s hybridním pohonem je podle britského Autocaru těsně před dokončením.

Diskuze

7 komentářů

    Kocmeister

    V tomto případě se jasně ukazuje, že hybridní benzín je jasně lepší než diesel. Trapný naftový čtyřválec s 200 koňmi v malé třídě C žere 7 litrů a velký benzínový šestiválec s pomocí elektromotoru s více než 300 koňmi v o mnoho těžší třídě S si vezme jen o litr na sto víc. Jinak uznávám že ten zmíněný diesel bude ve své třídě asi špička…

    Honza U.

    nekecej a pod do stary skoly mam chut na jedno:)

    jinak med dobry:) ale stejne to nema 120co2 a nejede to omezenych 160 tak proc se zajimat:-D ale ne … myslim ze hybridi jsou mezikrucek od elektromotoru až dovychytaj baterky a rychlost nabijeni takze jen tak dal 🙂 ale lex je hezci (muj nazor)

    the Greek

    Ten diesel co má dvěstě koní ale žere sedm litrů v esku, nikoli v céčku. Čti pořádně, o céčku se mluví až na konci.

    Kocmeister

    Máte pravdu, je to v esku, neumim číst 🙁 Ale i tak z toho vychází líp hybrid, výkon/spotřeba.

    Honza U.

    co ta hospoda ty smrade jdem?

    tuky

    ja som za 420CDI s S-ku; E320CDI alebo E500 C350 alebo maly diesel [stratil som prehlad o malych CDI ? C220CDI ?]

    Honza U.

    stejne ma pravdu ze je lepsi nez kamna:-D

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist