Mercedes CLK 220 CDI

21 fotografiíMercedes-Benz CLK

Mercedesy se mi v posledních letech trochu vyhýbaly, takže jsem se na tenhle test docela těšil.

Diskuze

16 komentářů

    Dalibor

    Tohle byl nejhorší test, jaký jsem kdy tady četl, polovina testu polemizuje o tom, zda je auto pro muže či pro ženy, a tak je polovina testu tedy naprosto bezvýznamná! Dále věta: "pokud auto nechcete využívat jako sportovní náčiní, manuální převodovka už v dnešní době začíná být trochu přežitek." a "Do pohodového, luxusního a navíc dieselového kupé, by si automat neobjednal snad jenom blázen." je pro mně zarážející, zvláště z rukou Honzy Koubka, vždyť manuál není jen o sportování a naopak moderní automaty nesjou jen o komfortu, např. DSG je přinejmenším stejně rychlá jako člověk s manuálem, takže další zbytečná polemika. Z celého testu jsem si tedy odnesl jen to že CLK 220CDI je svižné auto s komfortním podvozkem a to, že pokud si koupím Vámi testovaný model, tak jsem blázen a gay…skvělý!!! Díky moc…

    Red B

    No, rozumím co chceš říct, ale podle mě právě dieselové kupé tyhle polemiky přímo vyvolává. A kromě toho, DSG může být klidně rychlejší než manuál, ale když budu chtít jezdit sportovně, vždycky si spíš koupím manuál… nejde o rychlost (pokud nezávodíš), ale o zážitek z řízení.

    mirek

    Nesouhlasím! Sportovní zážitky neznamenají nutně manuální řazení – co BMW M3, Ferrari, Audi S i RS a další??

    Rudla

    Co to meleš? BMW M3 má manuál anebo SMG – což není automat, ale robotizovaný manuál a navíc spousta lidí dá přednost klasické páce. Ferrari má F1, což je také robotizovaný manuál a zpočátku byl úplně k prdu. Teď už sice funguje, ale spousta lidí opět volí raději manuál…

    Spousta lidí si zkrátka myslí (a já jsem mezi nimi), že když se chceš za volantem bavit, patří k tomu i bezchybné zvládnutí spojky, meziplynů, atd.

    Nikdy bych si nekoupil Porsche s Tiptronicem (i když je s ním nové Turbo rychlejší, než s manuálem). Řazení prostě ke sportovnímu zážitku patří.

    A navíc – Mercedes žádný rychlý robotizovaný manuál ani nenabízí, máš volbu buď manuál, nebo klasický automat s hydrodynamickým měničem – a to sorry, to sportovní fakt není.

    Jirik

    tak priznej se, stoji ti (cerveny) clk cdi v garazi? :))

    radek

    stoji mi pred domem hec hec

    Ozzy

    Dost hloupá úvaha!Takže C,CLK je pro ženy a od E víš jsou pro muže??Je to otázka asi ceny žejo pane intelektuále ::((

    Dalibor

    přečtěte si můj příspěvek ještě jednou, snad to už pochopíte správně…

    Killer_cz

    No ono ani DSG není moc extra sportovní… Při svižné jízdě na normální silnici stíhá, ale zkoušeli jsme s ním vyjet kopec ve Šterneberku(Ecce homo) a DSGčko hned stíhat přestalo nepomoh ani sekvenční režim… A k těm mercedesum Jak štajgr vždycky řikal:do mercedesu jenom automat, bo to dělá mercedesa mercedesem!

    Bernard

    Vzpamatuj se Dalibore, tvá argumentace je zcestná. Jasně, že DSG je fajn, ale nabízí snad CLK za příplatek DSG? Nenabízí. A když si někdo koupí kupátko v naftě, chce řádit na okreskách, nebo jezdit "pohodu". To je otázka, ale já myslím, že to druhé – a k tomu se rozhodně hodí spíš automat. Manuál jistě není jen o sportovnání, ale jízda po městě s automatem je nesrovnatelně pohodlnější, s tím snad souhlasíš, ne?

    Dalibor

    Souhlas…asi jsem se špatně vyjádřil…

    infinity_

    Me to hlavne jako sportovni auto moc ani neprijde s 10,2 na 100, diesel a automat :X ,kdo si to koupi a bude si myslet, ze ma sportak musi byt idiot.

    Dalibor

    Nabízí se taky otázka, co je sportovní?? Vždyť golfu nebo bowlingu se taky říka sport a není to stejně náročně jako atletika, fotbal nebo hokej…

    toxic

    rad bych jen dodal, ze pan Koubek neni jediny, kdo se na tohle auto kouka podobne.. jen je to vice v sovinistickem duchu 🙂

    http://www.motorcar.cz/clanek/?r=2&c=238

    Tomba

    Ja si s odbronikem na slovo vzaty dovolim nesouhlasit asi tak ve vsem.. auto mam par mesicu, ve svetle modre metle, 200 kompressor v benzinu a automatu. S koly 17 245 to auto sedi srovnatelne s opravdu sportovnimi vozy ( mame doma nissana Z, soused Astona, tak vim co rikam) krouceni karoserie neni citit do uplneho extremu, na ktery ale clk samozrejme neni staveno. Motor je hodne svizny, bere si naky benzin, ale automat je skvela vec, to je jediny kde se autora zastanu, proc radit, kdyz to auto dela za vas.. s mymi 90 kily si v cernych brylich prijdu se stazenymi okny naopak cool, asi sem exhibionista no:-) auto ma mnoho ruznych designovych doplnku, ktere lahodi oku.. vybava ja pravda stroha na rok vyroby a muj vkus u mercedesu, ale porad je tu automat, tempomat, pal. poc, radio..blabla.. Ja jsem spokojen..a to jsem prechazel z A6tky..:-)

    acernok

    Dobrý deň, chcel by som sa poradiť. Chcem kúpiť 220 CLK v Nemecku, má 50000km najazdené, rok výroby 2007. Na čo si mám dávať pri totmto aute speciálne pozor? V nedeľu 28.2. 2016 by som mal ísť pre auto. Ďakujem.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist