Mercedes CLA je nejaerodynamičtější auto současnosti
Mercedes-Benz
Německý výrobce se chlubí, že jejich nejnovější přírůstek v rodině čtyřdveřových kupé je nejvíce aerodynamicky efektivním autem na trhu.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Mercedes-Benz
Německý výrobce se chlubí, že jejich nejnovější přírůstek v rodině čtyřdveřových kupé je nejvíce aerodynamicky efektivním autem na trhu.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Hmm, taky dobrý. Ale stejně ta vsuvka s Tatrou je na tom nejlepší.
Velká gratulace. Konečně nějaký příspěvek pravého designu. Toto ocení každý uživatel. A je to reálný příspěvek ke snížení spotřeby ve všech jízdních režimech.
Vážení, co je to za kooficient odporu vzduchu ??? Vždy se značil Cx nikoliv Cd – co to je zase za novinky?
Ať mi někdo vysvětlí, jak může tento mercedes mít lepší aerodynamický odpor než supersporty typu ferrari nebo lamborghini.
Mercedes CLA je především největší marketingová pračurákovina současnosti. Proč kurva kopírujou Passat CC, když maj CLS? Kdyby to aspoň postavili s pohonem zadku, buzeranti.
S Tatrou je to nejlepsi, ale bohuzel to nejspis neni pravda.
Normalni Tatra T77 mela koeficient 0.36. Model 1:5 mel koeficient 0.24. Koeficient 0.21 je nejspis koeficient modelu T77A. Osobne dost pochybuju, ze by byli schopni to z 0.36 najednou zkorouhnout na 0.21.
Rekl bych, ze to byde tim, ze supersporty se nesnazi mit co nejnizsi odpor vzduchu – tim padem by nemely zadnej pritlak…
no holt to mas tak, ked niekto, kto o tom nema paru prelozi clanok z anglictiny, kde sa zvykne pisat cd = coefficient of drag
Není tak těžké si to dohledat.
To s tou Tatrou je len mytus. VW meral jej koeficient odporu vzduchu niekedy v 70. rokoch a zmerali cislo cez 0.30…