Mercedes C 450 AMG Sport: „vlažnější“ AMG dostalo 3.0 V6 twin-turbo s 367 koňmi

V dalším pokračování novinek z Detroitu tady máme „výplň“ mezi standardními modely třídy C a ostrou verzí C 63 AMG. Poznáte ji podle přídomku Sport.

Že německý koncern Daimler připravuje mezistupeň mezi nejvýkonnějšími modely C 63 AMG s čtyřlitrovým osmiválcem o výkonu 476, případně 510 koní a obyčejnými „Céčkami“, se tak nějak obecně vědělo již nějakou dobu. Známé bylo dokonce i označení těchto vozů – C 450 AMG Sport, chyběli nám akorát fotografie a podrobnější technická data. S otevřením bran autosalonu v Detroitu můžeme doplnit i poslední detaily této hádanky, protože právě zde mají nové přiostřené Mercedesy třídy C světovou výstavní premiéru.

Pod kapotou vozů připravených konkurovat modelům Audi S a mnichovským strojům od M Performance pracuje třílitrový, dvakrát přeplňovaný vidlicový šestiválec vyladěný na 367 koňských sil při 5500 až 6000 otáčkách za minutu a 520 newtonmetrů dostupných v rozmezí od 2000 do 4200 ot./min. Zajímavé přitom je, že C 450 AMG Sport bude v obou karosářských verzích standardně vybaven pohonem všech kol 4Matic, který ve spojení se sedmistupňovou automatickou převodovkou zajistí akceleraci z 0 na 100 km/h za 4,9 sekundy (sedan), respektive 5,0 sekundy. Nejvyšší rychlost je standardně omezena na 250 km/h.

Mercedes dále uvádí, že podvozek 450 Sport s třístupňově stavitelnými adaptivními tlumiči je přímo odvozen od nejvýkonnějšího modelu C 63 AMG, přičemž nové jsou zde nejen silentbloky, ale konstruktéři navíc použili přepracované nezávislé zavěšení všech kol s větším podílem hliníkových komponentů a novými čepy řízení na přední nápravě. Automobilka slibuje lepší zpětnou vazbu, více dynamiky v zatáčkách ale také vycizelovanou ovladatelnost. Také brzdy nejsou původní. Verze Sport dostala odvětrávané kotouče na obou nápravách s průměrem 360 mm vpředu a 320 mm vzadu, které se budou ukrývat buď za standardními osmnáctkami anebo příplatkovými devatenáctipalcovými koly. Ceny Mercedes prozatím neohlásil.

12.1.2015 2:59| autor: Miro Mihálik

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist