Mercedes-Benz třídy C dostane slabší šestnáctistovku
Mercedes-Benz
Pod kapotu sedanu třídy C míří ještě slabší downsizovaný motor o objemu 1,6 litru. Pohon zadních kol ale zůstane, cílem jsou minimální emise.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
Mercedes-Benz
Pod kapotu sedanu třídy C míří ještě slabší downsizovaný motor o objemu 1,6 litru. Pohon zadních kol ale zůstane, cílem jsou minimální emise.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Ha, ha, ha, vypočtené emise 130 g, moc hezké, jak se výpočty stále více oddalují realitě – odhlédnuto od toho, jak nesmyslné je konstruovat motory podle emisí CO2 – zajímalo by mne, jestli to zákazníci automobilkám \“žerou\“, nebo zda jde jen o jistý současný \“folklór\“
Tak u Merglu s 1,6 je ten pohon zadních kol jen otázkou tradice, s tak slabým motorem to nepřináší v podstatě žádný výhody, bude to stejná nuda jako by to byla levnější a v zimě praktičtější předokola…