Mercedes-Benz třídy A (1997 – 2004)

8 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech

Pohledné „áčko“ zaujme především ženy. Malý automobil nabídne nečekaně prostorný interiér a dobrý cestovní komfort. Ceny ojetin ale nejsou nízké.

Diskuze

16 komentářů

    Dejv

    Od Acka ruce pryc klidne se zeptejte mechaniku v Mercedesu nocni mura.
    Jen pro priklad u nekterych je vaha vzduchu spolecne z ridici jednotkou a muzes to kupovat cely za 30 000kč. Zadni naprava vule ,na motoru skoro vse nemozne delat bez jeho demontaze . Kvuli caste zavade (starteru) musite spustit kus motor ….
    Je to proste klump ani se tam vyssi lidi moc nevejdou . Je spousta malych supr aut narozdil od tohodle

    BST

    Zajímalo by mne, co se skrývá pod pojmem \“vyssi lidi\“…? (Sam sice nepatrim k prilis vysokym, avsak napriklad v Octavii nepovazuji za prilis prostorne sedadlo ridice, natoz zadni sedacky, na kterych se musim trochu kroutit. V Acku mi zbyva nad hlavou jeste pomerne dost mista a nedela mi problem usadit se na zadni prostredni neplnohodnotnou sedacku – na te ale nerad kohokoli vozim, protoze neni prilis bezpecna a pouhe nasazeni hlavove operky spolehlive vyradi z provozu vnitrni zpetne zrcatko.)

    S autorem clanku nesouhlasim s drahym znackovym servisem, protoze vetsina znackovych a autirozavanych servisu ma nizsi sazbu pro vozy tridy A a B (500-650 CZK/h) a znackove i neznackove nahradni dily maji take jine ceny, nez \“velke\“ Mercedesy.

    Za velky nedostatek povazuji absenci technicke literatury. Problematicke zavady (se kterymi mam bohuzel zkusenost) jsou ukopavaci packy nastaveni vysky sedadla, centralni zamykani a zavirani oken (po aute jsou desitky ruznych pneumatickych a elektrickych konektoru, ktere zakonite obcas musi vypadnout – a hledejte kde).
    Neprijemne je take rychle zaspineni zadniho okenka a jeho namrzani pri vyssi rychlosti v zime.

    No mam 194 a do nekterych Acek jsem se vesel a do nekterych ne a sedacka proste nesla niz .
    Jo mas pravdu ze na acko je mensi tarif

    Petr

    http://www.malevozy.cz

    vbwyrrxd

    kghqvbvupxfc, xskwpbrrwz

    jpbfofgf

    slibobvupxfc, yadefvuuco

    dokujemc

    hhpclbvupxfc, http://www.gpfmsllgaq.com mmwguiwmzo

    bsyuwill

    grxcjbvupxfc, http://www.stqsqifvtp.com nnxeurlsng

    whttpejr

    bupelbvupxfc, byxcptnafo

    cnzfvfml

    bopjnbvupxfc, vhqfrnmpdh

    rmlwlexo

    wkonabvupxfc, bpemeiwxqt

    nfzenifu

    prelabvupxfc, http://www.gfxdnwuema.com advfvcoxlo

    hrnplnzt

    gnlhybvupxfc, http://www.hkgwajuwtq.com iibvrcuisp

    jrHanz

    Ahoj přátelé první co uvedu, že to tu nějakej pitoma zaspamoval. Druhé co chci uvést, že jsem byl zvědav na tuto recenzi, protože toto vozítko vlastním, konkrétně Longa A170cdi/70kw, rok 2002.

    A nyní vážně, pisatele autowebu neznám, peníze od nich nedostávám, ale sděluji Vám, že s jejich recenzí se na 100 procent ztotožňuji, teda až na ty vstřikovače 🙂

    Mám najeto 250000km a už před 70000km mi doporučovali vyměnit vstřik, že je vadný, ale jak vidíte zvládá to dobře a bez aditiv.

    Jinak autíko mám od jeho 170000km a závady:
    – zadřené kolečko u řemenice ve 210 tis.km(napínací klada byla kantáre), proto komplet výměna kladek+řemen 3tis.
    -prasklá přední pružina vinou 20-25cm hluboké díry na české dálnici vzaté ve 130km/h(neberu jako závadu vozidla)
    -2x měněna tyčka s čepy na stabilizátoru za 700kč za jednu
    -2x sada uložení zadního ramena cca 1500 kč za jedno

    což si myslím že je na mých najetých 80tis. km perfektní.

    Jinak každý kdo si vlezl ke mě do auto řekl, kua tady je místa. Jezdí dobře, auto lehké, motor pružný, trochu více hlučný. Neměnil bych, leju jen olej a naftu. Je mi ho líto, tak koupím asi nějaké aditiva.

    Losí test jsem absolvoval také osobně, když mě chtěl přetlačit motorkář, pak rychle ve stovce volant doprava a doleva, motorkář předjíždějící kamion, kdy mě jako protijedoucího neviděl, to přežil. Dodnes se divím, že jsem neurazil pár stromů v tom lese kde jsem se viděl. Zasáhlo ESP a podvozek.

    Na autě mi vadí jedna věc: vzhledem ke své nemalé výšce mám občas trochu mindrák z mého vozítka, ale je to můj mazel a vevnitř mám místa dostatek, takové mé malé MPV.

    Jirkah

    Přečetl jsem si tento článek.
    Nemohu než panu autorovi sklonit poklonu
    Co psal to se mi také stalo prasklá pružina,výměna tlumičů nějaký silenblok,ale jinak jak píše leju tam olej ale i olej do nádrže,jezdím občas tedy dost na B100 v teplejších dnech jaro až podzim.Můžu říct jen to dobré
    Také jsme do rodiny pořídily další medvědy a to jednu naftu a jeden benzín.Absolutní spokojenost

    Martin

    Vlastním céčkový mercedes s naftovou motorizací 320 CDI. Trochu jsem mu ještě dopřál díky chiptuningu http://www.profi-chiptuning.cz Nyní disponujeme 198kW/637Nm.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist