Mercedes-Benz S 250 CDI vs S 320 CDI
38 fotografiíSrovnávací test
Mercedes se nás snaží přesvědčit, že čtyřválec pod kapotou honosné limuzíny není žádné faux pas a proto nám k němu půjčil i starší šestiválec.
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
38 fotografiíSrovnávací test
Mercedes se nás snaží přesvědčit, že čtyřválec pod kapotou honosné limuzíny není žádné faux pas a proto nám k němu půjčil i starší šestiválec.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Pekne napisane, papierova spotreba a emisie su elegantnym sposobom, ako znizit priemer emisii na automobilku. Ale pocitovo je to nic moc – nebyt doba, aka je, S-ko by stvorvalec ani nepoznalo.
Pobavil úvod kdy automat v nafťáku podřadil o několik stupňů. Průběhy momentu u přeplňovaných nafťáků jasně tvrdí, že je to nesmysl. Takže než velikost motoru bude problém SW převodovky.
No v tom článku je víc nesmyslů. Jako 6-stupen automat u eska? Tak ve snu, bud 7 nebo 5 u 12 válců. A nemá náhodou esko vzcduch v základu?
Jo, to je moje chyba, S 320 CDI má sedmistupňový automat. Ani nevím, proč jsem napsal šest. 🙂
Někde v půlce jsem to vzdal, místo recenze na auto nějaký autorovy problémy s EU a emisema. Si tady na to založte nějakou sólo sekci a neobtěžujte s tím čtenáře, který to nezajímá.
Čtenář, kterého to nezajímá a jehož IQ je nezáporný, to prostě bez řečí přestane číst. Akorát namachrovanej vohnoutek má potřebu se tím, že přestal číst, pochlubit. 🙂
Proč by to byl nesmysl? I kdyby to podřadilo do místa, kde je u motoru v tu chvíli nižší kroutící moment, tak díky zpřevodování může být na kolech vyšší a ve výsledku akcelerace lepší.
Je to otravne, uz som to tu cital viackrat, obcas je to aj pravda, ale nie vzdy. Su ludia ktorym sa paci ze im to zere 6,5 a tankuju o 300km neskor. Su ludia kt. jazdia realne na silnejsom aute(ked vykon potrebuju) a spotrebuju menej, ked vykon nepotrebuju-vacsinou. A ci by som si Sko so 4 valcom kupil, asi nee, ale ked nan realne budem mat, kto vie, predsudky mozno budu prec…
Proč nesmysl ? Nesmysl by naopak byl, kdyby někdo po tom motoru chtěl rychlou akceleraci z 1500 ot/min. Převodovka prostě podřadí tak, aby se motor dostal do vyšších otáček, kde má vyšší výkon.
ja tie ich nareky chapem a je pravda, z ti eko blbci sa tak nechutne realizuju na automobilizme a nicia vsetko co bolo a este je dobre… lenze busines je vzdy najdolezitejsi a vykoristovat automoilky emisiami je lepsi business ako nicit a vykoristovat nejake tovarne, ktore tocia velke prachy statu… takto je to najlepsie prachov je z kazdej strany co to da a je to..
druha vec je si vyliat zlost na nejakom 4 valcovom dieslaku… svoj ucel plni dobre spotrebu ma nizku a nehovorte mi ze 0-100 je taka ragedia za 8,8s ked vacsina 2,0 dieslov v autach octavia passat to nevie o nic lepsie… pokial nepredbiehate s tym ze vam predbiehajuci na svojej 530i slape na plyn tak nemozete mat problem ked sa uz bavime o tej dosojnosti modelu tak aj to predbiehanie dostojne… v 250CDI som isiel a musim uznat, ze to je ozaj velmi dobre utlmeny motor a ani vo vyssich otackach to nie je taky strasny utrapeny rev ako Dalibor opisuje… pritom ide len o moznost – komu to nevadi nech si ho kupi co je na tom ? kopec ludi si kupi bmw bez toho aby potrebovalo nejake spickove vlastnosti a vobec to neocenia, takisto je stale dost ludi ktori neocenia 6valcovy luxus … kto chce 6 valcov ma ich mat kto nie nemusi..nikto nikoho nenuti
Welcome to the world of adult Dating loveawake.ru