Mercedes-Benz E220 CDI Energy

12 fotografiímercedes-benz e

Může vůbec existovat něco jako „obyčejný“ Mercedes? Při pohledu na testované éčko se mi zdá, že určitě. Ale to neznamená, že je to špatně.

Diskuze

22 komentářů

    pavel

    autor bere drogy nebo jak to je? tohle auto je E 220 CDI, tak proč píšete něco o 320 CDI?

    handbrake

    co sa ti nezda? 220 CDI je 4 valec 124kW. toto je 6val 320 CDI 165kW drogy tu beres jedine ty:-) alebo si jeden z tych co hodnoti auto podla velkosti kol a poctu vyfukov, ty vole ty kravo:-)?

    pavel

    vtipálku – podívej se na motor na fotce! to je čtyřválec OM 646, pro tvoji informaci… ovšem pokud vůbec tutšíš, o čem píšu – autor článku zkrátkapopisuje jedno auto a na fotkách ma jiný, v tom to je – rád bych od redakce věděl, proč takhle mystifikuje?

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Pavel má pravdu… chyba je skutečně na mé straně, ačkoli k drogám mám vztah jednoznačně negativní… Inu, jsem taky jen člověk – další vysvětlení v článku.

    pavel

    vy jste fakt jezdil v domnění, že to je 320 CDI? no tak to nemá chybu :-))) nemyslím to ironicky, to je vážně dobrý… ovšem věřte, že pokud byste si sedl do skutečný E 320 CDI, to je docela raketka… není to 8válec, ale bohatě stačí – on ani tenhle 4válec není špatný, nicméně co se týče hlavně kultury běhu, na 6válec nemá, i když výkonem by se skoro mohl poměřovat s typem 280 CDI

    Charger

    Fakt myslíš že nepoznal že jede ve čtyřválci místo šestiválce? 😀

    pavel

    neodpustím si ještě jednu pozn. – pane Koubku, jak jste přišel na to, že se k motoru 220 CDI dodávala jen 6st. manuální převodovka a žádný automat? vyjma specifických případů si lze k jakémukoliv motoru s manuální převodovkou připlatit za automat, takže od A 150 až po "jánevímco", Mercedes vždy nabízí volbu automatické převodovky – to pro úplnost 😉

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Díky za upřesnění, myslel jsem samozřejmě v základní výbavě – pro přesnost jsem to v článku poopravil. Ještě k motoru – nepochybuju, že bych rozdíl v odhlučnění a odvibrování u šestiválce postřehl, ale bez možnosti přímého porovnání je to opravdu těžké. Zvlášť, když člověk týden předtím třeba sedlá jiný, zdaleka ne tak silný a kultivovaný dvoulitrový turbodiesel…

    pavel

    výrobce se sice snaží, aby i čtyřválec měl nějakou kulturu běhu (třeba pomocí protiběžných hřídelů), ale myslím, že po okamžitým přesednutí do 6válce by bylo jasno 😉 btw, minulý týden jsem měl na služebku nový Sebring s motorem 2.0 PD od VW, to je teda neštěstí 🙁 traktor ve všech režimech, jen na dálnici hluk poněkud zaniká v rámci jiných hluků – třeba aerodynamického v oblasti zadních dveří, ale při klidný jízdě po městě je ten klapot docela obtěžující…

    A

    Mě by zajímalo jakou to má převodovku, 5 nebo 7 stupňů? Nejdřív se píše že ve výbavě je 7 stupňová, na konci článku ale autor píše o 5 stupňové převodovce.

    Comper

    Presne, to som si vsimol aj ja, najprv 5, potom 7.

    Na tych drogach bude cosi pravdy 🙂

    pavel

    k motoru 220 CDI je to 5st.

    pavel

    v podstatě je to takhle – k 4válcovům motorům nelze kombinovat 7st. převodovku a rovněž tak ne (až na vyjímky) k provedení 4Matic nebo k supersilným motorům

    JanB

    Test se cte hezky. Ale jeste lepsi je si precist vysledky pruzkumu spolehlivosti aut spolecnosti Consumer Reports z USA (je to zcela nezavisla organizace, neberou placenou reklamu, vse, co testuji, si kupuji sami). Je to spolecne s J.D.Power asi nejvyznamnejsi pruzkum aut v USA. Mercedes se letos opet v kvalite propadl nize (uz loni nic moc) a naprosto neuveritelne je, ze 9 let stary Lexus ma mene poruch a problemu nez Mercedes S500 rok vyroby 2006. Kde udelali soudruzi z NDR chybu? Obecne spatne vysledky maji i dalsi evropska auta, napr. VW. Nejlepe jsou na tom japonske znacky Honda, Toyota, Subaru, Lexus… Je to zajimave cteni, zvlast kdyz ma clovek jistotu, ze to nejsou jen marketingove blaboly jako casto tady u nas. Neslo by, pane Koubku, priradit vysledky podobnych anket k testum jednotlivych aut? Ve vasich jinak zajimavych testech se prilis o spolehlivosti nehovori, pricemz bych rekl, ze je to u auta pomerne zasadni vec. Muze mit sebekvalitnejsi plasty v interieru, ale co z toho, kdyz bude stat v servisu trikrat casteji, nez srovnatelny vuz jine znacky?

    pavel

    ty testy kvality – co posuzují? (já to nevím, proto se ptám) to, zda auto zůstane stát na silnici nebo jakoukoli prkotinu, s níž majitel zavítá do servisu? ony to totiž bývají v poměrně velkém množství opravdu jen nesmysly, typu rádio, telefon, navigace, tudíž nic, co by bránilo v jízdě…

    Elsin

    Například TUV sleduje závažné poruchy, které si vyžadují akutní zásah servisu.Jinak by samozřejmě auta starší 5 let měla poruchovost ve 100% případů. JD Power posuzuje spokojenost majitelů aut. Jde o velmi podrobný dotazník, ve kterém se zjišťují jak objektivní, tak subjektivní postřehy z užívání vozidla. Ve světě jsou tyto 2 průzkumy brány jako nejlepší a nejprůkaznější ze všech. A je fakt, že Mercedes si sice za poslední 2 roky v průměru trochu vylepšil pozici, ale stále je úplně jinde, než by chtěl být…

    Beaumont

    TÜV je německá STK a jejich statistika sleduje, kolik aut pi technické kontrole vykazovalo jaké závady. Jinak řečeno: statistika nanic, protože nezohledňuje způsob používání auta (soukromé / služební), přístup majitele, počet najetých km a zejména ignoruje ty závady, které nevadí při technické kontrole nebo které se na autě mezi kontrolami objevily a byly odstraněny. Čili: pokud auto mezi dvěma prohlídkami TÜV 23 x nenastartovalo a 17 x se zastavilo na cestě, ale na kontrolu zrovna dojelo a tam brzdí / svítí / je podvozkově OK (atd.), je podle této statistiky bezporuchové.

    Statistiky spokojenosti (J.D.Power, Consumer Reports) zase poměřují očekávání a reálnou spokojenost zákazníka, která je ovšem velmi silně ovlivněná přístupem místního dealera, servisu, zárukou atd.

    Jinak řečeno: vybírat si auto podle výsledků veškerých těchto statistik je… ne moc dobrý nápad.

    JanB

    A z hlediska te spolehlivosti je mozna taky potreba posuzovat tu, jak se v clanku rika, priznivou cenu. Jinak nic proti Mercedesum nemam, vzdy se mi libily, ale prave kvuli udesne kvalite a ji neprimerene cene bych si je nekoupil a bylo by, myslim, fer, zminit tyto potize Mercedesu i v clanku, abyste, pane Koubku, jen nechvalili.

    Kuba

    muzete vysvetlit jak je to s tim automatem? To krome toho ze jste nevedel s jakym motorem jezdite, tak ani jste nevedel ze nemate 7mi, ale 5ti stupnovy automat?? Jde o to ze na zacatku pisete ze v cene muzete cekat sedmi stupnovej automat, pak dale v clanku ze jste mile prekvapen tim peti stupnovym… Pred nejakou dobou jste v jednom clanku psal, ze Vam jista automobilka nechtela zapujcit urcite auto, jelikoz nepovazovala Vas web tak vyznamny. No po tomhle zpackanem clanku uz jejich pozici mozna chapu…

    pavel

    já už to píšu o kousek výše, 4válcový motory mají 5st. aut. převodovku

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Ano, vůz měl pětikvalt, jako všechny čtyřválce. O tom jsem samozřejmě věděl od začátku a ve výčtu výbavy se slovo "sedmistupňová" objevilo nedopatřením. Zdá se, že pátek skutečně nebyl mým nejlepším dnem. To se bohužel stává a věřte, že mě to mrzí víc než čtenáře. Snad podle jednoho smolného článku nebudou posuzovat všechny ostatní.

    Charger

    No jo, jsme přece jenom lidi. Stejně jste nejlepší český server o autech..

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist