Mercedes-Benz E63 AMG prošel tuningem u VAETH, stal se z něj V 63 RS EXPORT
5 fotografiíMercedes-Benz Třídy E
Potřebuje německé prémiové kombi s osmiválcem a pohonem všech kol tuning? Ano, potřebuje... Podle VAETH určitě a to tuning zcela zásadní.
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
5 fotografiíMercedes-Benz Třídy E
Potřebuje německé prémiové kombi s osmiválcem a pohonem všech kol tuning? Ano, potřebuje... Podle VAETH určitě a to tuning zcela zásadní.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Mě by zajímalo, jak u těchto úprav řeší převodovky. Z továrny bývají dimenzované tak tak, že mají jen malou rezervu nad tovární (AMG) točivý moment. Samozřejmě jsou vyjímky, ale bývá to tak. Zejména u nejvýkonějších variant to lze předpokládat. Čili tuneři mění celé převodovky, nebo se předpokládá, že kdo má na tohle auto, má i na to, aby 1x ročně vyměnil převodovku? Jinak samozřejmě krása, stačilo by mi i bez úprav 🙂