Mercedes-Benz E 250 CDI Combi

20 fotografiímercedes-benz e

Nejsilnější dieselový čtyřválec pod kapotou nového éčka je prima, ale potřeboval by modernější automat.

Diskuze

20 komentářů

    Jenyk

    Vyhozené peníze, to si fakt můžu koupit tu škodovku, Forda, Mazdu atd. Když pořádné auto, tak s pořádným motorem.

    Testerweb

    Ty si raději nic nekupuj stejně by sis robil hubu.

    Nsu

    Kde je problem ?Kup si BRABUS E

    :-@

    Brumla

    Ty jsi ale vůl, chlape.

    fulminatrix

    Niekolko krat ste chvalili objem kufru, a pritom tam uvadzate take cislo ze musi byt kazdemu jasne ze je to cisty preklep. Aj 3-kove BMW Touring ma vyssi objem. Podla aktualneho silnicneho testu Autocaru ma toto auto objem 1950 l. Vami udavanych 1220 l je skutocne smiesne male cislo.

    Inak dobra praca, vase testy su celkom zaujimave.

    Dalibor Žák, autoweb

    tahle čísla na svých stránkách uvádí Mercedes

    fulminatrix

    No snad aj zdravy rozum napovie ze to je kravina….

    Na dole uvedenom linku mozete vidiet co na svojej stranke Mercedes skutocne uvadza:

    http://www.mercedes-benz.de/content/germany/mpc/mpc_germany_website/de/home_mpc/passengercars/home/new_cars/models/e-class/s212/technical_data.html

    Navyse k autu ste zrejme dostali aj technicky preukaz, kde je tato hodnota uvedena urcite tiez presne….

    Brumla

    Mercedes to udává po okraj okna, ne nacpané po střechu jako ostatní automobilky. Takže je to OK

    fulminatrix

    Je tam link na nemecku stranku Mercedesu kde udavaju hodnotu 1950 , takze to ok neni Ty chytrak … taktiez, kombi sa kupuju koli tomu aby sa napchavali po strechu. Pokial staci niekomu pchat veci len po okraj okna, tak si moze kupit sedan…

    Brumla

    Než někoho nazveš chytrákem, tak se přesvědč sám o své chytrosti. Podívej se třeba sem, na irské stránky, kde mercedes udává max. objem zavazadelníku 1220 l. Ty rádobychytrolíne.

    http://www.mercedes-benz.ie/content/ireland/mpc/mpc_ireland_website/enng/home_mpc/passengercars/home/new_cars/models/e-class/s212/technical_data.html

    fulminatrix

    Vyssie som prilozil link na Nemecku stranku ktora udava hodnotu 1950l. Nakolko je Mercedes Nemeckou znackou, povazujem ich domacu stranku za smerodajnu.

    A trvam na tom ze pokial by sa mal objem kufru u kombi udavat len po spodnu liniu bocnych okien, tak cele kombiky stracaju zmysel nakolko by stacil sedan. Zakladnym zmyslom karoserie kombi je moznost sklopit sedacky a nalozit auto po strechu … chytrak.

    Brumla

    Nesmysl. Je tisíc jiných důvodů proč si lidi kupujou kombi, než ho vycpávat po střechu. Například proto, že sedan je nepraktický v situacích, kdy je třeba něco někam odvézt. Ledničku v něm neodvezeš, ale málokterá domácí lednička vyplní mercedes po střechu. Dalším dobrým důvodem pro kombi je pes. Málokterý pes vyplní mercedes až po střechu, ale je praktické psa vozit v kufru. Dalším dobrým důvodem pro pořízení kombi od mercedesu je, že má v kufru další dvě sedadla sklopná do podlahy, takže je fakultativně sedmimístný. Ještě dalším důvodem může být vyšší zůstatková hodnota při následném prodeji. Ještě dalším důvodem může být prostě vzhled. Mě se třeba kombi libí víc. Ještě dalším důvodem byl donedávna odpočet DPH. Atd. Ten tvůj argument, že mercedes je německý a tudíž jedině německé stánky jsou směroplatné je ovšem vrchol stupidity. Vzhledem k tomu, že jsi zřejmě z řad méně inteligentních spoluobčanů, tak je potřeba ti vysvětlit, že i zveřejňování technických údajů na irské, španělské a jakékoli jiné stránce mercedesu podléhá firemním direktivám stejně, jako údaje na německé. Firma prostě z nějakého důvodu udává v Irsku údaj po okno a v Německu po střechu. Tak, teď tomu doufám už rozumíš i ty. Chytráku.

    fulminatrix

    Pocuvaj ty smejd …. trosku to uz prehanas. Za slova sa s tebou chytat nebudem, inteligencie si ocividne moc nepobral Ty, tak to dohanas recami ….. Pes, chladnicka, atd. nesiahaju po hrany okien, ale zvycajne vyssie. Udrzanie hodnoty je relativne, dizajn subjektivny a nie je to pravidlom a tie sedacky su smiesne male, to fakt nie je bohvie aky dovod. a v podstate to je vsetko jedno … hadat sa s debilom ktory mysli ze zozral vsetku mudrost sveta je aj tak zbytocne

    Brumla

    Prečti si tu diskusi zpátky a podívej se, kdo začal koho osobně napadat. Evidentně jsi to byl ty a jsi to taky ty, kdo nedovede pochopit základní tezi – 1200 je objem po okno, 2 kubiky je objem po strop. Taky jsi to byl ty, kdo diskusi vyhrotil. Prostě jsi se zasekl na tom, že kombíky se plní po střechu a všichni ostatní jsou chytráci. Trochu sebereflexe a bude se ti žít líp. Měj se dobře.

    fulminatrix

    cele je to o tom, ze pokial chce mercedes udavat objem kufro po liniu okien, aj to len striedavo podla toho v akej krajine, tak sa tym straca zmysel porovnavania s ostatnymi vyrobcami ktory udavaju objem po strechu. Je to to iste ako keby sa udaval objem hrnca po rucku a nie po okraj, vykon motoru na 70% zatazenie lebo ludia bezne aj tak viacej nepotrebuju, atd…. Kazdeho predsa zaujimaju hranicne hodnoty. Nalozit menej nie je problem, ale rozhodujuce su predsa maximalne parametre. Takze aby sme sa vratili k podstate tejto diskusie, co zrejme uniklo aj autorovi clanku, a to ze pokial Autoweb udava vo vsetkych testoch objem kufrov po strechu, mal by to tak robit v kazdom pripade a nie prilezitostne uviest tuto hodnotu len po hranu okien, nakolko to potom komplikuje objektivne porovnanavie parametrov…

    Brumla

    Souhlas, měli by to uvádět konzistentně.

    Rudolf

    Řídil jsem sedan E250CDI a motor jede pěkně, ale je HLUČNEJ, když se na něj šlápne.

    Raději šestiválec a 7G tronic.

    Ovšem překvapivě komfortní podvozek, komfort se dá srovnat i s airmaticem!!

    Ivoš

    Čauves,

    měl jsem zájem o Mercedes GLK 350 CDi a upřímně řeknu, že co se týká hlučnosti, tak mi to nepřišlo sotva 2x tiché. Čekal jsem více.

    Jel jsem i s GLK 220 CDi, to mi přišlo už hodně hlučné, ale od 350 CDi jsem čekal krásné tichoučko a pohodu a ono nic. Teď jezdím Mercedes C 240, takže mé srdce tíhne k Mercedesům a radši bych přidával body, ale upřímně řeknu, že pokud se rozhodnu pro nové auto, tak jdu pro BMW X1 (otestováno, GLK mu zkrátka nestačilo).

    Mates71

    Tak tady je jasný vítěz BMW 5 Touring.

    Design , motory , nižší hmotnost , rozvor , kvalita zpracování , cena.

    Ivoš

    Až přojedeš nejnovější BMW 5 Touring tak mluv, tyhle ,,papírové,, diskuse tedy neuznávám…

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist