Mercedes-Benz E 220 CDI Kombi (2013)
29 fotografiímercedes-benz e
Velké kombi prémiové třídy s (relativně) malým a slabým motorem? Ale no tak, nechme stranou předsudky, je to velmi dobré a praktické auto.
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
29 fotografiímercedes-benz e
Velké kombi prémiové třídy s (relativně) malým a slabým motorem? Ale no tak, nechme stranou předsudky, je to velmi dobré a praktické auto.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Tenhle motor určitě neni špatný ale pro takto velký auto je prsotě ideální V6 nafta a řekl bych že pak se teprve začnou dít věci – jízdní dynamika při naloženém autě, a spotřeba bude dovolím si říct stejná. Jinak prostor mluví za vše tam kde A6 a BMW 5 končí tohle auto začíná… netřeba dalších diskuzí
Čtyřválec v takhle velkém autě je hovadina. Nejde totiž o čísla, ale o to, jak se ten motor musí namáhat. Už se to tady tuším psalo u srovnáváku S-klasse. Určitě jde i o zvuk, ten čtyřválec prostě nemůže bejt tak uvolněnej jako V6.
Naprosto souhlasim, máme doma E kombi 200 CDi a ten motor mu sotva stačí když v něm jede řidič dle předpisů, pak už je hrozně znát další náklad a rychlejší styl jízdy znamená spotřebu kolem 8 litrů a to už jsme daleko za V6
Podle mě jde o to, co kdo od toho čeká. Pokud někdo chce auto s kterým bude závodit a pořád mu šlapat na krk určitě je lepsí koupit silnější motor. Ale na normální jízdu to bohatě stačí. Krouticí momemt to má dostatečný, takže ani naložené to někde v kopci určitě nezdechne…A ta cena testovaného auta je solidní za takový kus auta.