Mercedes-Benz E 200 NGT

19 fotografiímercedes-benz e

Vidina levného provozu na stlačený plyn má jen jednu slabinu – malou nádrž a velmi řídkou síť čerpacích stanic.

Diskuze

2 komentáře

    Gallardo

    Vždycky jsem preferoval spíše měkce naladěné auta pro jejich komfort, pokud totiž člověk nechce porušovat na silnici nějak razantně pravidla, sportovní, tvrdý podvozek je mu stejně k ničemu. Dlouho jsem poohlížel po Citroënech, ale nyní přichází ke slovu i MB. Myslím, že velké procento řidičů je na tom stejně a hlavně ti starší už raději upřednostní pohodlnější auto před tvrdě naladěným. Takových je ovšem na trhu bohužel čímdál míň.

    Honza Zapletal

    Naopak měkký(přiměřeně měkký a správně naladěný) podvozek je ten správný recept pro rychlost na našich silnicích, pokud pracujete správně s přesuny hmotnosti. Auto s prkenným podvozem sice tak snadno nerozhoupete do nekorigovatelné přetáčivosti, ale tahle pocitová \“stabilita\“ toho moc neřeší, když kola nemají kontakt se silnicí a auto v rozbité zatáčce má tendenci odskákat do protisměru. Nejenže pak musíte jet pomalu kvůli bezpečnosti, ale taky protože vás z těch ran bolí u srdce, pokud máte nějakou úctu k technice. A předpisy bych do toho vůbec netahal, ve svém okolí bych našel spoustu tras, kde by v polovině zatáček nešlo porušit předpisových 90 ani s nejnovějším WRCem, pokud by to neměla být poslední zatáčka v životě.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist