Mercedes-Benz E 200 NGT
19 fotografiímercedes-benz e
Vidina levného provozu na stlačený plyn má jen jednu slabinu – malou nádrž a velmi řídkou síť čerpacích stanic.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
19 fotografiímercedes-benz e
Vidina levného provozu na stlačený plyn má jen jednu slabinu – malou nádrž a velmi řídkou síť čerpacích stanic.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Vždycky jsem preferoval spíše měkce naladěné auta pro jejich komfort, pokud totiž člověk nechce porušovat na silnici nějak razantně pravidla, sportovní, tvrdý podvozek je mu stejně k ničemu. Dlouho jsem poohlížel po Citroënech, ale nyní přichází ke slovu i MB. Myslím, že velké procento řidičů je na tom stejně a hlavně ti starší už raději upřednostní pohodlnější auto před tvrdě naladěným. Takových je ovšem na trhu bohužel čímdál míň.
Naopak měkký(přiměřeně měkký a správně naladěný) podvozek je ten správný recept pro rychlost na našich silnicích, pokud pracujete správně s přesuny hmotnosti. Auto s prkenným podvozem sice tak snadno nerozhoupete do nekorigovatelné přetáčivosti, ale tahle pocitová \“stabilita\“ toho moc neřeší, když kola nemají kontakt se silnicí a auto v rozbité zatáčce má tendenci odskákat do protisměru. Nejenže pak musíte jet pomalu kvůli bezpečnosti, ale taky protože vás z těch ran bolí u srdce, pokud máte nějakou úctu k technice. A předpisy bych do toho vůbec netahal, ve svém okolí bych našel spoustu tras, kde by v polovině zatáček nešlo porušit předpisových 90 ani s nejnovějším WRCem, pokud by to neměla být poslední zatáčka v životě.