Mercedes-Benz demonstruje, co (ne)vydrží neoriginální kola
autovideo
Mercedes-Benz na videu názorně demonstruje, že jezdit na neoriginálních kolech je sice levnější, ale také nebezpečnější.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
autovideo
Mercedes-Benz na videu názorně demonstruje, že jezdit na neoriginálních kolech je sice levnější, ale také nebezpečnější.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Na jednu stranu ano, na druhou stranu jezdit s těmahle žehličkama do takovýho terénu – tak si to člověk i zaslouží. Když pojedu na tankodrom, tak si vezmu auto, co má pořádný bačkory a ne tyhle lodičky :).
Ale jo. Já jsem už takovou díru vymetl. Jízda v noci, 3 hodiny ráno, krásná silnice, lehká zatáčka a zcela nečekaně vyfrézovaný pruh přes celou cestu o šířce cca metr a hloubce minimálně 10 cm.
To není jenom o takové jednorázové díře. Měl jsem na autě dvě neoriginální sady 17″ a 18″ a obě sady byly šišatý tak, že to bylo vidět i na vyvažovačce, jak to házelo. Originál kovaný kola tímto neduhem netrpí…
Když se pozorně podíváte na záběry z kamery, tak je krásně vidět, že u originálu jde náraz přímo proti vzpěře (loukoti) a u repliky přesně mezi vzpěry. Myslím, že toto je u podobné zkoušky dost podstatný fakt, který znevěrohodňuje výsledek.