Mercedes-Benz CLA 220d 4MATIC Shooting Brake vs. Subaru Levorg 1.6 GT-S

32 fotografiíSrovnávací test

Za milion koupíte poměrně dost kombíků s pohonem všech kol a pětisetlitrovým kufrem, řada z nich je vcelku velmi dobrých. A to i přes leckdy značné charakterové odlišnosti.

Diskuze

9 komentářů

    XXX

    kolem deseti litrů??? Příště si povolte ručku.

    Destr

    Auto sem měl na víkend na vyzkoušení – a nikdy více Subaru. Mizerné materiály v interiéru a spotřeba pod 12 L nešla.

    XXX

    Tak to teda udělali model co žere skoro dvakrát víc než ostatní Subaru i auta obecně, včetně těch v minulosti. Protože takhle nějak mi žrala v minulosti 613ka při ježdění po Praze.

    R.Maskal

    Spotreba pri benzínovom motore zavisí najviac na štýlu jazdy a trase. Dlhodobý test s Levorgom čo com čítal sa dá jazdiť okolo 8 litroch. So zapnutým režimom Sport /možno si to autor článku užíval/ sa dotanete na 10-11L. Bol som ho vyskúšať v autosalóne, jazdilo sa s ním na okreskách, do kopca s režimom Sport/ktorý má inú palivovú mapu a myslím, že aj CVT tam ma ine pomery kedy radí rýchlosti/, každý v tom aute to točil, lebo bolo určené na testovacie jazdy a priemerka bola 11,5L.
    Keby som nemal Forestra XT, ktorý má dvojliter, 240k a režimy I, S, S# , jazdím s ťažkou novou, kopce, dialnica /s ľahkou nohou sa tiež dostanem pod 10./ tak idem určite do Levorga, je to úžasné auto. Než uveríte týmto článkom doporučujem si ho vyskúšať. Dáte mi za pravdu, že budete nadšený.

    Jan

    Mám již třetí Subaru. První bylo Legacy sedan 2,5 l manuál, další opět Legacy 2,5 l sedan ale již s CVT převodovkou. nyní mám STi. Při dlouholetém stejném stylu jízdy jsem jezdil na dovolenou do Chorvatska a zpět s průměrem Legacy 2,5 l man. 8,5 l/ 1000 km, Legacy s CVT 7,9 – 8,0 l / 100 km. Nyní s STi cca 9,6 l / 100 km. Trasa je prakticky totožná, jezdím na stejné místo. Podle mých zkušeností Subaru moc nekecá o spotřebě. U STi je udávaná spotřeba průměr 10,4 l / 100 km. Já mám po 35000 km 10,3. Počítač sice trochu „kecá“ směrem dolů, ale ne tak jako u jiných značek.
    Cesta do Německa z Ostravy přes Polsko po dálnici / bez uzavírek ! / cca 900 km. V Polsku tachometrově po dálnici cca 150 km/hod, v Německu 150-200 km/hod. Výsledná spotřeba byla 11,8 l/100 km. Záleží samozřejmě jak těžká je noha, ( už jsem jel i za 26 l / 100 km ) ale že bych po přesednutí z STi do Levorgu měl stejnou spotřebu, to se mi fakt nezdá. Jak řekl Winston Churchill: „Věřim pouze těm statistikám, které jsem sám sfalšoval.“ Proto doporučuji se přesvědčit na vlastní oči a dle vlastního stylu jízdy si změřit spotřebu.

    feroj

    ako sa v predošlých komentároch spomína testov Subaru Levorg už bolo pomerne dosť v rôznych médiách, ich výpovedná hodnota bola tiež rôzna … moja skúsenosť po cca 8000 km je podobná ako v tomto… http://www.automobilrevue.cz/rubriky/automobily/svezli-jsme-se/subaru-levorg-a-spotreba-mimo-mesto-i-za-6-4-l-100-km_44691.html

    marrtin

    perfektní článek, sice bez upřesňujících dat jak ke spotřebě došli, a kolik teda ten ropák nakonec žral, tak jsem si opravdu rozmyslel pořízení levorga…. protože dle všeho budu se svým Legem H6 jezdit za stejné litry a 75-ti BHP k dobru… dobrá reklama pro MB

    marrtin

    u Levorgu je jediné velké mínus, že se do evropy nebude dodávat JDM ostrá verze. to by poslalo veškeré kombíky do ústraní s přehledem…

    feroj

    mám na Levorgu(MY2016) http://www.autoweb.cz/8-zasadnich-technickych-detailu-subaru-levorg-ktere-byste-meli-vedet/
    odjazdené cca17 tis. km určite viac ako 80% v režime „S“, na môj vkus „I“ pri bežnej jazde v meste nízke otáčky… priemerná spotreba sa pohybuje okolo 8,5 pri svižnej jazde (350km za 3 hod, 80% cesty diaľnica, pri obsadení 2+2 a plný kufor)… takže za mňa aj spotreba v pohode, plusy za tú cenu slušná výbava(Octávia kombi 4×4 v podobnej výbave min +4-5tis€ – to ich radšej prejazdím…) CVT – pružné zrýchlenie, plynulá jazda v kolóne, aj veľmi pomalej, resp. …, ale aj mimo … ak si to auto kupujete pre jeho jazdné vlastnosti, oželiete zopár blbostí, resp. netypických riešení, ktoré boli čiastočne vyriešené v MY2018… mínusy CVT .. pri dynamickej jazde sa ňou musí jazdiť inak(striedať Manuálny a Aut. režim..), nie je to STi (300k motor len JPN 🙁 ) – ale to je jasné už z názvu…

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist