Mercedes-Benz C 220 CDI

18 fotografiímercedes-benz c

Není slabý ani drahý, má dobrý podvozek, příjemné řízení a pohon zadních kol. Spořivý mladý řidič nemůže potřebovat víc. A chválí si ho i starší a zkušenější.

Diskuze

9 komentářů

    Kyle

    Bral bych ho všema deseti stejně, jako by ho brala Janis Joplin. I ta cena je, oh Lord, dobrá…

    Oh Lord, won’t you buy me a Mercedes Benz ?
    My friends all drive Porsches, I must make amends.
    Worked hard all my lifetime, no help from my friends,
    So Lord, won’t you buy me a Mercedes Benz ?

    Oh Lord, won’t you buy me a color TV ?
    Dialing For Dollars is trying to find me.
    I wait for delivery each day until three,
    So oh Lord, won’t you buy me a color TV ?

    Oh Lord, won’t you buy me a night on the town ?
    I’m counting on you, Lord, please don’t let me down.
    Prove that you love me and buy the next round,
    Oh Lord, won’t you buy me a night on the town ?

    Everybody!
    Oh Lord, won’t you buy me a Mercedes Benz ?
    My friends all drive Porsches, I must make amends,
    Worked hard all my lifetime, no help from my friends,
    So oh Lord, won’t you buy me a Mercedes Benz ?

    That’s it!

    qwerqwrer

    trošku chaos v tom článku. Srovnání s tímhle, pak zas s tímto. Kdyby jste se trochu víc věnovali testovanému autu, místo ostatních motorizací a důchodců, nebylo by to šptné 😉

    Martin Plaštiak - autor

    Jenže o tom autě už bylo vše důležité napsáno. Srovnání s ostatními je to jediné, co v tomto případě pokládám za relevantní. Uznejte, že opakovat dřív řečené by někteří čtenáři mohli chápat jako urážku vlastní inteligence. Bylo by výrazem nedostatku tvůrčí invence. Chápejte test jako nástavbu na starší článek o C 200 CDI, jedině tak dává smysl (což jsem se snažil v textu naznačit).

    Pavel

    Dobrý den, jak vidím v textu výrazy typu\“ dynamika je fantastická, žádné předjíždění s ním není problém atd…\“, tak vážně nevím kde nastala chyba. Služebně střídám testovaný C 220 CDI a E 350 CDI a dynamika je dle mého názoru pouze adekvátní k výkonu motoru a konkurenci (např. BMW), ale v žádném případě bych si nedovolil napsat fantastická.
    Chtělo by to možná příště více rozvahy než psát takovéhle výrazy.
    Chápu, že autor byl z vozu velmi nadšený, ale motoristický novinář by měl mít určitý nadhled.
    Dále bych do mínusů přiřadil určitě hlučnost vozidla ve vyšších rychlostech, zde je konkurence v mnoha ohledech lepší.
    Dále tvrdit, že interier Volkswagenu Passat je o kus dále, je přinějmenším k zamyšlení, hlavně extra tvrdé plasty pro pravou nohu řidiče u VW, navigace, která je utopena mimo zorné pole řidiče atd… Kdyby autor napsal interier u nové A6 tak souhlasím.
    Neberte to jako velkou kritiku, spíše jako menší upozornění.

    Pavel

    Dobrý den, jak vidím v textu výrazy typu\“ dynamika je fantastická, žádné předjíždění s ním není problém atd…\“, tak vážně nevím kde nastala chyba. Služebně střídám testovaný C 220 CDI a E 350 CDI a dynamika je dle mého názoru pouze adekvátní k výkonu motoru a konkurenci (např. BMW), ale v žádném případě bych si nedovolil napsat fantastická.
    Chtělo by to možná příště více rozvahy než psát takovéhle výrazy.
    Chápu, že autor byl z vozu velmi nadšený, ale motoristický novinář by měl mít určitý nadhled.
    Dále bych do mínusů přiřadil určitě hlučnost vozidla ve vyšších rychlostech, zde je konkurence v mnoha ohledech lepší.
    Dále tvrdit, že interier Volkswagenu Passat je o kus dále, je přinějmenším k zamyšlení, hlavně extra tvrdé plasty pro pravou nohu řidiče u VW, navigace, která je utopena mimo zorné pole řidiče atd… Kdyby autor napsal interier u nové A6 tak souhlasím.
    Neberte to jako velkou kritiku, spíše jako menší upozornění.

    Martin Plaštiak - autor

    Nemyslíte, že dynamika je obvykle adekvátní výkonu motoru? 🙂 na dvoulitrový diesel je C 220 CDI výborné – netvrdím, že někteří soupeři na tom nejsou zrovna tak. O slově fantastická se můžeme hádat, snad jsem měl vymyslet jiné, nechtěl jsem opakovat výrazy jako výborná nebo vynikající. Každopádně C 220 CDI jede o kus rychleji, než může takový normální člověk potřebovat.

    Hlučnost se v mínusech měla objevit, máte pravdu – v textu jsem ji zmínil, ve starostech zapomněl.

    Co se interiérů mercedesů týče, jsem obecně jejich kritikem. A třída C mi vážně nepřijde příliš dobrá, je to spíš takový průměr segmentu. Vzhledem k postavení auta to není nic extra. Ale zvykl bych si.

    Pavel

    Právě proto jsem napsal, že dynamika je pouze adekvátní k výkonu motoru a ostatní soupeři jsou na tom +- obdobně např. Audi A4, atd…
    Na motoru MB – OM 651 nevidím žádnou extra výhodu. V přímém srovnání např. s BMW 3, má citelně vyšší spotřebu, dle dotankování jezdím 7 – 8 litrů, horší dynamiku i hlučnost.

    Pro pojem \“dynamika je fantastická\“ mám zcela odlišnou představu :-).

    S nedotaženým interierem naprosto souhlasím, až nové CLS má povedený interiér. Určitě bych, ale nepovyšoval průměrný interiér VW Passat nad ostatní.

    Dále bych nejspíše nepsal \“Zapomeňte na Mondeo, zapomeňte na Mazdu 6. Jsou dobré…\“
    Oba vyjmenované vozy jsou velmi povedené a záleží spíše na preferencích zákazníka, jak se rozhodne.

    Jenyk

    Překvapilo mne jak je to auto uvnitř malé, když bych měl porovnat s něčím co dost lidí zná tak i OII mi přijde větší. Jezdil jsem v tom sám, možná na šířku je to jinak ale v současném C jsem si vpředu přišel hodně utlačovaný a sám za sebe jsem se neposadil a to v té zmiňované OII jde dnes už v poho (porovnávám jen rozměry). Takže bohužel, třícípá hvězdo…

    loveawake.ru

    Welcome to the world of adult Dating loveawake.ru

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist