Mercedes-Benz C 180 BlueEFFICIENCY

30 fotografiímercedes-benz c

Zapomeňte na všechny ty passaty, mondea a spol. Tohle je zřejmě nejlepší služební (i rodinné) auto za 800 tisíc, které si můžete koupit.

Diskuze

25 komentářů

    Atlis

    c200cdi mam ako sluzobak. to auto je fajn, ale jeho pohonne jednotky su nic moc. diesel je sice pomerne silny, ale hlucny, vibruje a je cely taky nejaky neotesany – presadol som nan z passatu 2.0tdi a aj ked passat zdaleka nie je idealny, jeho pohon posobi kultivovanejsie. preplnovana benzinova 1.8 tiez na mna dojem neurobila, aj ked v spojeni s 7g-tronicom jazdi v cklasse docela slusne.

    avsak zdaleka najvacsim problemom cklasse aka rodinneho auta nie su motory, ale miesto pre pasazierov vzadu. cklasse je uzka, sedacky su nepohodlne a ak niekto nevie narabat so spojkou, su citit a hlavne pocut neprijemne razy od kardanu. a este aj ten passat na 16\“ je pohodlnejsi…

    takze ti, ktori ste kupili passat ci mondeo, nezufajte. cklasse sice dobre jazdi, ale ako rodinne auto to az take terno nie je…

    josef K.

    Pokud by se autor zajímal o srovnávací testy, tak před cca 4 lety dělal německý autoserver srovnávací test benzínových aut střední třídy s objemem do dvou litrů. Vybrali zde zmiňované céčko, trojkového bavoráka a octávii s motorem 1,8tsi. Octávie v testu vyhrála celkově a hlavně měla ze všech nejlepší motor. Cenovku ani nebudu zmiňovat. Pochopitelně nemá na kapotě onu tříšprdlu.

    Subaru4ever

    S Oktávií se nedá srovnávat žádné auto. To je kategorie sama o sobě, která nemá konkurenci. Každý v Čechách přeci ví, že Oktávie je nejlepší auto na planetě. … Achtung Ironie 😀

    Atlis

    to nie je ironia, octavia vyhra porovnanie prakticky so vsetkym.

    vzteklej pes

    Jako sorry, ale mám 180 cm a sám za sebe si sednu. Von je spíš problém v tom, že lidi v autech nesedí, ale leží jako po lobotomii, takže se sotva za takovýho člověka vejdete i v Superbu nebo prodlouženým rollsroycu. Kdo si sedačku nastaví normálně, za nim si člověk sedne pohodlně i v Citigo.

    josef K.

    Subaru tam bohužel nebylo, to je pochopitelně nejlepší. To už si ale musíš vyřídit s redaktory v německu, že ho vyřadili z výběru. Asi chtěli porovnat auta, která se porovnat dají.

    Pavel

    Mám 193 cm a tohle auto je pro naprosto průměrného člověka něco kolem 160-180 cm. Pohodlně se v tom jet nedá. Ečko je už ok 🙂

    Boris

    Jste borec, já si sám za sebe sednout nedokážu

    Lukáš

    Já měl pocit, že snad vždy platilo, že holas jakékoliv třídy byl vždy levnější, než o třídu nižší auto s bohatou výbavou, nebo ne? Takže vypichovat jako megavýhodu to, že holas MB je levnější než dobře vybavený Passat nebo Mondeo mi příjde jako nošení dříví do lesa. Také spousta firem kupuje radši o třídu vyšší auto bez výbavy a se slabým motorem, než stejně drahé auto nižší třídy s výbavou a silnějším motorem. Z venku udělá i holas vyšší dojem. Koukám na web Škody a Superb začíná na 574.000,- Kč, Oktávka Laurin a Klement za 755.000,- kč.

    vzteklej pes

    Tak jako jo, v Citigo sem teda měl problém taky 😀 Ale cokoli od Oktavie nahoru mi přijde naprosto v pohodě, pokud někdo nemá mimořádně dlouhý nohy. Nebo to mám sedačku narvanou tak blízko dopředu? Nepřipadá mi, řídim jen se skoro narovnanym opěradlem a na pokrčený ruce

    vzteklej pes

    No, nemusim foukaný motory, ale to bych teda radši jezdil timhle voholenym merglem než nařachanou koncernovou plečkou. passat, superb a okta jsou možná prima, ale mergl je mergl.

    Pavel

    Mám 193 cm a tohle auto je pro naprosto průměrného člověka něco kolem 160-180 cm. Pohodlně se v tom jet nedá. Ečko je už ok 🙂

    Mára

    Proboha! Přirovnávat Octavii TSI k Mercedesu, to je jak srovnávat koukání na laciný dabovaný porno na VHS s opravdovým prcáním tří blonďatých švédek. Proberte se lidi!

    Atlis

    ked mozu niektori porovnavat mercedes eklasse zo superbom, tak preco nie 😀

    Jirka

    Musím se přiznat, že tomu redaktorovi docela rozumím. MB C180 v základu je opravdu hodně povedené auto. Už jsem o něm hodně četl (bohužel jsem v autě neseděl). I když pro českého řidiče né zrovna ideál. Každý v Mercedesu vidí jenom drahý servis a náklady, jenže něco jiného je, když to auto jako celek opravdu funguje. Výhodou je méně elektroniky a různých pomocných systémů, které akorát zabírají v autě místo a zvyšují spotřebu. Je pravda, že česká oktávka je praktičtější, ale ten kdo kupuje Mercedes má jinou prioritu. Mě osobně by k tomu Mercedesu víc pasoval atmosférický motor o objemu cca 2,3 až 2,5 litru. Motor by měl plynulejší a kultivovanější jízdu. A samozřejmě variantu combi.

    Jenyk

    Už to tu zaznělo, to není auto střední třídy ale prcek. Uvnitř je to hodně malé. Kdo by to chtěl,ať si do toho nejdřív sedne, pro mne to byl dost šok. Škoda že to v recenzi nezaznělo, toho si všimne úplně každý a takové opomenutí nechápu.

    Jenyk

    186 cm, jezdím na krátké ruce a přesto jsem si za sebe v C-klasse ani náhodou nesedl.

    Mike

    Myslím, že byste se měl trochu probudit. Tohle je přesně ten důvod, proč už se mi koncernová produkce pomalu začíná zajídat, byť koncern rozhodně špatná auta nedělá. Octavia je dobrá, ale není to nic výjimečného, nic, na co by konkurence neměla odpověď. Navíc, srovnávat auto postavené na platformě Golfu, tj. auto nižší střední s Mercedesem, je groteskní. O komfortu jízdy se snad ani nebudeme bavit, zkrutná příčka Octy vs. víceprvková náprava Mercedesu. Lidé u nás a evidentně i na Slovensku by se měli (a podle toho co vím tak i v Polsku a Maďarsku) probudit, ta aura, která se vytvořila okolo Octavie jako jediného, ultimativního, nejlepšího auta na světě, je tak trochu směšná. Chtělo by to trochu změnu přístupu. Koupí Octavie si člověk kupuje dobře postavené, relativně spolehlivé auto, které odvede svou práci, (což není málo) ale taky se nebude za volantem bavit a bude jezdit autem, které je tak trochu tuctové, což je pro někoho výhoda, pro jiného nikoli.

    Mike

    Zapomněl jsem dodat, že ještě směšnější je to ve světle toho, že to říká člověk, který jezdí Focusem, proč jste si tu nadpozemskou Octavii tedy nekoupil?

    ok

    autor ho odporuca ako vyborne sluzobne auto, nie ako rodinne, teda sa nepredpoklada ze sa v nom bude denne vozit 5 ludi so psom. v sluzobaku chodi clovek vacsinou sam nie?

    josef K.

    To je těžké tady vysvětlovat, že céčko je uvnitř malé a podobá se octávii, např. passat je uvnitř výrazně větší a má rozměry éčka. Čili i redakce srovnává hrušky s jabkama.

    Octavia druhé generace má víceprvkovou zadní nápravu.

    Jenyk

    Ne, většinou ho má i jako rodinné. Speciálně v téhle ceně je to služebák středního managementu. Ten je rád že má takové auto, v něm vozí i rodinu, pokud už splatil dluhy za barák nebo byt má pro manželku něco malého nebo SUV a šlus. Pro svobodného nebo bezdětný pár, pak asi ano.

    WP

    …přes svou malost nevidím na hvězdy a tak i lampička může vypadat jako hvězda…a že jí není? To neznamená vůbec nic…budu tvrdit, že hvězdou je.
    ¨
    Srovnávat jakoukoliv aktuální produkci Škody s Mercedesem je relevantní jen pro ty, co Mercedes nikdy novej nekupovali. Nevědí…
    Stejně tak nevědí, že obecně prémiový sedany střední třídy jsou posledními mohykány střednětřídních rozměrů bez přesahů a mohutnosti á la Insignia, C5, Mondeo, Passat.
    Tady se nehraje na přehazování nohou vzadu. Jestli to nutně potřebuješ, kup si Superb, MPV, cokoliv…ale nevyprávěj tu zkazky o lepších Octáviích nebo Supech…

    josef K.

    Mergl dnes po vzoru vw dělá jen foukané motory a ta 1,8 od merglu je samozřejmě taky s turbem.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist