McLaren nepočítá s dvanáctiválcem

Podle McLarenu má dvanáctiválec místo už jen v muzeu. Co tedy bude mít pod kapotou nástupce ikonického McLarenu F1?

Podle ředitele Antonyho Sheriffa je dvanáctiválec minulostí. A myslí to tak vážně, že bez okolků tvrdí, že místo už má jen v muzeu. Problémem nejsou jen emise, ale i potřeba většího rozvoru a samotná hmotnost agregátu.

DOPORUČUJEME: Legendy minulosti – McLaren F1
McLaren od začátku neplánoval nic víc a nic méně než nejrychlejší auto světa, které se konec konců hodilo k jeho image nejlepšího týmu Formule 1.

V hlavičce jsme nakousli otázku, co dostane pod kapotu nástupce McLarenu F1, interně označovaný jako P12. Je to jednoduché, použije se jednotka z McLarenu MP4-12C, kde bude naladěna na trochu jiný level. Společně s hybridním systémem by měl celkový výkon dosahovat na minimálně 800 koní.

No, máme takový pocit, že některé italské automobilky by s tvrzením McLarenu zásadně nesouhlasily. Naopak Ferrari i Aston Martin zvažují přechod na menší motory. Kde je pravda? Vyjádřete se v diskusi.

10.8.2012 6:50| autor: Ondřej Lilling

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist