Mazda6 Wagon 2.2 MZR-CD GT

16 fotografiímazda 6 kombi

Nejsilnější diesel pod kapotou Mazdy6 je pádným argumentem pro to, abychom se s ní znovu svezli. Jak obstojí proti nejsilnější konkurenci?

Diskuze

23 komentářů

    hondzik

    ahoj, nejsem vyznavac TDi, ale ja s nimi ma dobrou zkusenost…..a pokud srovnate neustale jizdni vlastnosti tak by me zajimalo proc jsem schopny natrit zadek BMW 320d s podelanym TDi a to jak v zatackach tak i na dalnici? cim to je? nechci byt stoural ale kdyz clovek neovlada dobre auto tak jsou mu jizdni vlastnosti spise berlickou a oddaleni nehody….. porad auto bude jen o lidech a kdyz clovek neumi ridit (spravne brzdit, pridavat plyn v pravou chvili aby byl vyuzit maximalni potencial motoru, spravne projizdet zatacku, pridavat plyn, predvidat atd atd.) tak si clovek muze mit BMW jake chce ale presto mu se svzm priblizovadlem z bodu A do bodu B dam na zadek……

    Ladinek

    Hm, tak a je to tady…. Jestli to nebude tim, že tě pak páň v bmw pustí, páč pro něj nejsi soupeř. Já to aspoň tak dělám…. Už sem si párkrát takle z někoho udělal srandu, nejdřív ho ztrapnim za jízdu v levym pruhu, ale ve 130 pouštim plyn a nechám ho předject, protože to stejně nemá cenu. A von samozřejmě vyhrál. Jen nemám d ale i.

    hondzik

    jak se to veme – aby doslo k lepsimu pochopeni co jsem myslel…..opravdu se nehonim ani jsem to takhle nemyslel…na to se mam moc rad a lidi kolem take…ale nepopiram ze jezdim rychleji.

    Myslel jsem tim proc maji takova auta lide, kteri nevi co to auta umi ….jak projet zatacku, kdy brzdit, přidat plyn atd….o to mi jde….na co ma clovek zadokolku kdyz nevi jak funguje a mysli si ze je to na driftovani…..a jen spoleha na to: je to bmw…to projede vsechno…..osobne mam tyto auta velmi rad, ackoliv uprednostuji jina…

    krosnic

    🙂 Těžko komentovatelné pro kohokoliv, pro nějž je řízení trochu víc…

    K té Mazdě. Vypadá to, že to je fajn kárka. Já bych jí měl uplně nahoře v seznamu, kdybych kupoval autí v tomhle segmentu…Ale asi bych šel spíš do 2.0l benzínu…

    hondzik

    pro me je rizeni hodne…tak jsem to i myslel……jde mi o to proc ma clovek takove auto, kdyz nevi jak ho spravne ridit…..nepru se o to ze vw je lepsi nez bmw…..pro me je to prostredek pro prepravu…osobne preferuji jina auta….

    Vasek

    Kdyz pro Vás znamena rizeni hodne, jaky mate vuz?

    hondzik

    mam to na co mam..ve firme VW v soukromy Hondu.

    krosnic

    Pokud pro Vás znamená řízení hodně, pak byste si ho užil a mnohem více prožil v jiném voze…Proto je Váš první článek pro mě trochu tajenka…:)

    Jinak souhlasím, že záleží hodně na řidiči. Ovšem pokud to umíte s volantem, budete s BMW o dost rychlejší, než ve VW a ještě si to více užijete. (obě značky beru jako příklad).

    hondzik

    bavi me rizeni…..neznam nic lepsiho jak si vycistit hlavu…..ano mate pravdu….bohuzel text nelze zmenit a vyjadreni bylo trochu nestastne – ty auta nechci porovnavat….to si nedovolim…jen me proste fascinuje, jak kazdy tvrdi ze BMW je nej (novinare neberu – ty dokazou z auta dostat jeho potencial) ale normalni ridice, kteri takove auto maji, ale v dusledku nevi jak to auto funguje, jak ho spravne ridit…..

    krosnic

    Tak jistě. I takový lidé jsou. Není zárukou, že když někoho potkáte v M3ce, že je to excelentní řidič a naopak…

    Sedvo

    Pánové redaktoři nějak nevím, ale ovládání palubního počítače po chvíli je velice intuitivní a bezproblémové. Vím, někomu to nemusí sedět, ale 2x na volantě zmáčknu a jsem v palubáku.

    mirdus

    Mazda 6 je bezesporu ridicky zajimave auto a ac mi je velice sympaticke, tak po jeho dukladnejsim prozkoumani a projeti jsem se rozhodl proti. Jedna se o spoustu malickosti, ktere ale v konecnem soustu pro me udelaji totalne nevyhovujici auto. Asi nejhorsi je absence diry na dlouhe predmety v zadnich sedadlech v jakekoli vybave; volant ma na radoby sportovni auto relativne tenky venec, navic obsity podivnou kuzi; kombinace vybav mi nevyhovuje – napr. xenony pouze s kozenymi kresly, navic dostanu i 18" kola, ktere nejsou na ceske cesty to prave; hluk od pneumatikat pronika docela do interieru; neco podivneho bylo take na otevirani kufru (uz si presne nevzpominam); atd.

    Josef K.

    Pokud chcete komplexní auto, pak skončíte u passatu. Bohužel je to tak. Je to pro ostatní výrobce nepříjemná záležitost.

    Karlitto

    Jestli myslite komplexnosti modulovatelnost vybavy tak mozna ano, jinak nesouhlasim, treba i "nepremoive" Mondeo je ve vetsine parametru lepsi.

    tonys

    Naštěstí to tak vůbec není, díky bohu. Nevím proč si u nás všichni myslí, že Passat(a vůbec všechno od VW) nejlíp "s červenym déčkem i íčkem, voe" je něco víc…

    Permon

    Xenony dostanete i s latkovymi potahy ve vybave TE plus a ve vybave TE Plus jsou kola 17". Hluk od pneumatik? Tim je mysleno co? Jsem si jist, ze v teto discipline urcite neni slabina Mazdy v porovnani s konkurenci! Nicmene, duvody pro ne-koupi M6, ktere jste uvedl jsou pro mne nepochopitelne, NIKDY by mne tyhle hlouposti neodradili od nakupu auta techto kvalit a za tuto cenu. Co jste tedy nakonec kooupil?

    SkylineGT-R

    Ten motor musi byt super, ale kvoli hmotnosti by som siel do 2.0 benzinu. Tych 160 kg naviac nad prednou napravou musi byt citit, to je obrovsky rozdiel. Tato Mazda je o ovladatelnosti a lahkosti, preto mi k nej viac pasuje benzin, a ten dvojliter aj ked nie je technicky zazrak, aspon ma na rozdiel od Mondea sestikvalt a je to rozumny kompromis aj co sa tyka spotreby.

    bubel

    sam jazdim predosly model, bol som sa previest na tejto novej 2.2mzrcd a teda rozdiel co sa tyka predku je priepastny myslim oproti predoslemu modelu. V predu nie je citit tu vahu a auto bez najmensich zavahani skace do zakrut.. skor od motoru som cakal trocha viac..

    Josef K.

    Nová mazda 6 je povedený, větší facelift předchozí generace. A to je velmi dobře. Tím se dobré auto ještě vylepší. Pro každého zákazníka ideální stav. Navíc vypadá velmi subtilně a ne tak monstrózně a pompézně jako mondeo. Skvělý stroj.

    Karlitto

    Vyraznejsi facelift vydavany za novou generaci nam predvedl VW s golfem, na tahle Mazda. Sice ze starsi generace vychazi podvozkova platforma, design je velmi podobny (proc taky vyrazne menit neco tak povedeneho), jinak je to ale uplne nove auto.

    Duri!17

    Nikde v článku som nenašiel zmienku o priebehu krútiaceho momentu – pre mňa dosť dôležitá vec. Napr. Toyota 2,2D4D 130kW má výkonu dosť, ale ťahá len medzi 1800 – 3600 otáčkami, čo je dosť nevyhovujúce. Ako je to s týmto motorom. Na základe článkov z iných serverov mám obavu, že je to podobné ako s tou Toyotou. Vďaka za odpoveď.

    tonys

    A jaký by měl podle tebe průběh krouťáku u dieselu být? 1800-18000 ot/min? Naprostá většina dieselů(např.kromě BMW) před 4000 uvadá, to snad ví každý…

    hun

    Pěkný auto, ale ty nejlepší auta už byly vyrobené!!! o kvalitách nových bude možný až za pár let!:-))

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist