Mazda6 2.0 MZR-CD

16 fotografiíMazda 6

Další vzácný soutěžící do úzké kategorie rodinných sedanů s vytříbenými jízdními vlastnostmi. Má ale na to, aby se utkal s největšími esy?

Diskuze

25 komentářů

    Kyle

    Pane Koubku, mohl byste prosím přiblížit, jak by zhruba vyšla Mazda 6 – ohledně jízdních vlastností resp. podvozku – ve srovnání se Subaru Legacy, které máte jistě ještě v čerstvé paměti ? V Mondeu, s kterým jsou zpravidla dnes konkurenti srovnáváni, jsem nejel.

    sestys

    Chvalim hezke fotky, jen me zarazi, ze jste nevytahli klicek s tou obludnou cedulkou, ktera kazi dojem.

    sestys

    Jak se otvira? Nevsiml jsem si zadneho aparatu 🙂

    Sedvo

    Tlačítkem ve 3.brzdovém světle.

    Sedvo

    No je pravda,že Mazda použila tvrdý plast, ale přiznejme si, kdo šahá na kapličku. Já teda ne a myslím si, že 99% řidíčů také ne.

    Naftový motor má v dnešní době průměrný výkon, který je dostatečný. Ještě, že tam nedávají motor, tak jak VW do Passat 1.9 TDi 77 kW(ten motor není špatný).

    A mondeo a jeho interiér – no kvalitní materiály použili, ale o dost horší je to se slícováním atd.

    Ale Mazda postavila rovnocenného soupeře.

    Jinak dobrý test.

    stepk

    je na limitu prirozene pretaciva nebo to bylo jen pro efekt ucelne rozhozeni v tom videu? Nekolikrat je tam videt dost dlouhy pretacivy smyk (jak na folii tak v uplnym zaveru)

    Sedvo

    Myslím si, že je to udělané záměrně, aby lidé viděli jak se s tím Mazda vyrovná.

    Všechny předokolky jsou nedotáčívé a jak bylo řečeno u M6 se to dá dobře regulovat plynem

    king

    Na omak hrozny pristrojovy stit? Co jeste? Oblozeni C sloupku, kryt motoru, vnitrek popelniku…?

    Marek

    Čo sa ti nepáči ty king. Autor len poznamenával, čo sa mu tam nepáči, takže netreba zachádzať až do extrémov. To, že skonštatoval a napísal aj nejaké nedostatky, prípadne maličkosti, ktoré si človek všimne a že to porovnával s iným autom sa mi zdá byť vcelku normálne. Podľa mňa jedna z mnohých dobrých recenzií.

    153624

    Ty ošaháváš přístrojový štít? To je snad úchylka…Já po 33 letech ježdění nikdy. Když už autor píše o naftě,pak je dobré připomenout, že Mondeo používá systém Delphi a zatím je to v rovině zbožných přání, aby byl konečně lepší a bezproblémový, než upravený starý v TDCi. Mazda má systém Denso a ten po odstranění mušky s SCS ventilem počínaje 31.5.2006 je naprosto v pohodě.Pokud se nenatankuje benzín…Protože o těch autech cosi málo vím,tak volba padla na M6 a ne na Mondeo,byť mohlo být ještě levnější, ale nejsem tak bohatý,abych…

    Nicméně Mondeo,Passat,M6,Avensis či Accord(myslím nový) budou rovnocenná auta,každé v něčem trošku jiné, ale většina lidí to ani nevnímá, natož řeší.Konečně,je to spotřební zboží, nic víc.

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Je mi poměrně jasné, že běžný řidič po každém nastoupení do svého auta nehladí vzrušeně celou palubní desku. Jenže tvrdé plasty jsou přirozeně náchylnější k pozdějšímu vrzání a skřípění, vyskytne-li se nějaký montážní nedostatek. Proto cítím potřebu zkontrolovat i místa, kam ruka běžného majitele sáhne jen při čištění. Pokud jste nemyl palubní desku celých 33 let, potěš pánbůh 😉

    K předchozímu dotazu: přetáčivost je u Mazdy6 přirozená ve vyšších rychlostech po ubrání plynu, či jemném přibrzdění do zatáčky (viz průjezd zatáčky na konci videa), čili po mírné provokaci. Při běžné jízdě se auto dlouho chová neutrálně, spíše mírně nedotáčivě. Smyk na kluzné fólii byl pochopitelně pro efekt vyvolán jemným klepnutím do ruční brzdy.

    Rayman

    Pane Koubku, Vas test nove M6 se mi moc libil. Nechybi ani kritika coz ocenuji. Podle mych, zatim malych zkusenosti s novou M6 muzu s Vami jen a jen souhlasit. Vetsina testu nekde jinde vice mene pripominaji PR. Dekuji.

    Honzi

    Rád bych si stáhl tohle video do pc. Po vaší nedávné upravě stránek to stále není možné; ikdyž jste před nedávnem slíbili,že po odstranění počátečních komplikací s novou podobou to stáhnout půjde. Děkuji za odp.

    king

    ja obcas cistim zaprasenou pristrojovku hadrem ne rukou

    Umkebe Membe

    Co to bylo za vybavu TE nebo TE plus? Ten interier je v o par tisicovek drazsich GT a GTA o poznani lepsi. Osobne mi interier sestky vyhovuje vic nez prehrsle stribrneho plastu imitujiciho chrom a hlinik v interieru mondea.

    Co se tyce motoru, nenim jestli ma manzelka v mondeu nejaky vadny kus ale ve srovnani se sestkou to je utrpeni. Sestka jede v podode od 1000 rpm az lehce pres 4000 rpm, kdezto mondeo se pod 1500 rpm dusi, nad 3500 ztraci silu a pres 4000 se normalne vytocit neda. Az se nechce verit, ze MZR-CD vychazi z Duratorqu. Ted srovnavam "stare" mondeo a "starou" sestku.

    Shr3k

    Mazda 2.0 MZR-CD nevychází z Duratorqu (správně řada Puma, typ ZSD-420) ani náhodou, je odvozen od benzínových motorů Mazda. Puma je naopak evolucí předchozí Endury.

    Rayman

    Podle toho co vidim na fotkach a videu to bude TE plus. Ma to oproti TE navic Xenony a Bose audio system (to je videt ihned).

    Dusan

    Ahoj Umkebe Membe……chcem sa len opytat, o co je lepsi interier vo verzii GTA a GT od klasickej TE alebo TE plus??? Podla mna inerier vyzera rovnako…….aspon podla obrazkov v katalogu……

    Informujem sa len preto, ze mam vysoky zaujem o GTA s 2,5 litr. benzinom……Skusal som predvadzacku dvojliter a co sa tyka vykonu, nebol to ziadny zazrak!! Ale co sa tyka jazdnych vlastnosti podvozku, tak to je spica!

    Este k tej tolko ospevovanej aparature BOSE , nepocul som ju hrat v 6ke ale pocul som ju hrat v CX7ke a poviem vam, ze je to poriadna GRCKA! To s kvalitnou hudbou nema nic spolocneho! Tym mam namysli aparaturu DynAudio , ktora sa da dokupit volitelne do Passatu alebo Volva 🙁

    153624

    Mladý muži, já ta auta kupuji v dost krátkých intervalech, ojezdím (max.3 roky) a jdou z domu, zpravidla jsou doma auta 2-3, podle počtu osob, co mají řid. oprávnění. Opravdu nerozumím větě "o potěš pánbůh…"(i ateisté to říkejí? pardon, ateisté to říkají,to vím…). Opravdu, ani při nejbujnější fantazii nechápu tento novinářský myšlenkový pochod. Proč bych auto neudržoval,když jezdím převážně v obleku? A přístojovku opravdu neosahávám.Fakt ne!Připomíná mi to slavné novinářské PR řeči o sofistikovaných konstrukcích, např. zavěšení kol. Jsou snad i nesofistikovaná zavěšení? Opravdu…? Jinak jsem lehce zkusil, jestli "odborník" ventil SCS opraví na SCV, ale čekal jsem marně, takže pro pana redaktora: SCS bylo záměrně špatě, je to SCV. PR mne nezajímá, vč. plastu. I tohle auto mám dávno jeto a vyzkoušeno.

    Yaroukh

    Už je líp?

    Rayman

    Nic proti, ale u Hondy to nebude lepsi (jestli si King z HondaClubu). Japonci jsou zkratka v tomto stejni. Tyto detaily neresim. Auto beru jako celek a co se tyka pomeru cena/kvalita/uzitna hodnota/zabava/design a ja nevim co jeste tak nova M6 u me jasne vyhrala. Kdybych chtel neco 100% tak sahnu do premiovek, ale to jsme pak v cenach nekde jinde. Jinak dnes mi dealer oznamil, ze moje M6 je jiz na hlavnim skladu a ze na prodejne bude v patek nebo pristi tyden v pondeli.

    Karol

    Dobrý deň, test sa mi páčil len to video sa mi zdalo trochu krátke,

    a ešte by som doplnil(často zabúdané) že Mazda6 bude mať nad Mondeon určite navrh aj v soľahlivosti…

    ddx

    Mondeo (2.5T) ma pohotovostni hmotnost 1567 kg, u Mazdy pisete 1500…, mam pocit, ze 2.0 diesel u Mondea ma taky kolem 1500 kg

    Sedvo

    Podle prospektů – je benzínové mondeo těžší o cca 170 kg a u nafty srovnatelné výbavy je cca 70 kg těžší.

    Je pravda, že to s těmi 2 metráky přehnal.

    Shr3k

    to je stále mystérium, že? Dieselový motor v aktuální šestce je úplně stejný jako u minulé generace, a to včetně DPF. Je pouze naladěn na jinou, poněkud měkčí charakteristiku, to je vše (nemá odspodu takový kopanec jako 105 kW RF7). Ale ne nadlouho. Však uvidíte na podzim, nastane velká rošáda…

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist