Mazda3 1.6 MZR – první test

20 fotografiíMazda 3

Vyzkoušeli jsme novou generaci nejprodávanějšího modelu Mazdy.

Diskuze

14 komentářů

    traktorista

    moc, opravdu. Tento prodejni model uz predstavila honda. A ma to za dusledek odliv od znacky, protoze mezi 1,6 a 2,0 type r nic neni. Tak akorat na vyhazov

    Umkebe Membe

    Až na to, že motorizace 2.0i DISI (LF-VD) se u nás prodávat bude a to jak s automatem tak s manuálem. Nevím kde redakce přišla na to že ne. Později přijde i MPS s 2.3 DISI turbo (L3-VDT). Jediná motorizace, která se k nám nedostane je 2.5i (L5-VE).

    Majki

    Presne tak,

    zde dokladam cenik:

    http://mazda.chummy.org/klub/new_m3/Cenik_nova_Mazda3.pdf

    Slepý io

    i když ten úsměv moc evokuje Peugeotí tlamy a nyní i nového Megana. Vždy se strašně nasměju, jak čeští moto-novináři musí za každou cenu na té Magdě něco hledat, aby si nechali prostor pro kladné hodnocení evropské konkurence. Interiér nové 3ky patří mezi to nejlepší ve třídě alespoň dle mého gusta. Třeba takový neue Golf, sen každého měkko-plastofila, kterého novináři opět velebí pro jeho interiér nudí jako obvykle už od pohledu a v materiálech nevidím markantních rozdílů. Chemický rozbor plastů jsem však neprováděl, možná v tom se skrývá náskok VW, BMW a spol 😀 Závěrečná slova o těžkém hledání důvodů proč trojku koupit raději nekomentovat 😀

    Lega

    S kvalitou a měkkostí plastů u evropských aut to opravdu nechápu. Mám doma Golfa V (r.v. 2007) a tvrdé vrzajcí plasty na palubce má, přesně uprostřed, tak nechápu, co páni novináři pořad řeší.

    mikes

    To budes mit asi nejakou cinskou kopii toho golfa pokud mas na palubce tvrde plasty…

    Slepý io

    😀 Golf V nemá celou palubní desku z měkčených plastů. Je to dost směšné tato měkko plastá módní vlna. Třeba nová Fábie nebo Roomster, všude jsem se dočetl o měkkých příjemných plastech. A když to pak prozkoumám, měkčené plasty jsou sice zvrchu palubní desky, ale zbytek je dokonale tvrdý.Já se ptám k čemu je mi měkčený vršek když mé koleno naráží do ultra-tvrdého rohu středového panelu? Odpověd je myslím úplně jasná..blbost některých lidí je nekonečná a věčná.

    ekonom

    "Ostatně, to můžete docela dobře pozorovat také v Turecku, České republice a jiných méně rozvinutých zemích."

    Já nemám o autredaktorech valné mínění, ale když srovnáte ekonomicky tak dramaticky rozdílné země, jako výše uvedené to je docela silné kafe. Opravdu považujte za málo rozvinutou zemi ČR, kde je HDP na hlavu 85% EU (odhad 2008), zatímco ve zbývajících dvou je to zhruba polovina ?

    Jinak v ČR se žádná Mazda 3 sedan pokud vím neproodává, o oblibě sedanů lze při pohledu na statistiky prodejů taky docela pochybovat – stačí se podívat na konkurenční Toyotu Corolu s karoserií sedan. Obliba sedanů v řadě zemí nesouvisí s jejich ekomomickým postavením, ale se potřebitelskými preferencemi. Ty nejsou ani lepší, ani horší, ale prostě jiné. Lidi tam mají prostě zafixované auto jako tříprostorový sedan a žádný marketing je zatím nepředsvědčil, že by to měli vnímat jinak. Mimochodem – sedany v kompaktní třídě jsou oblíbené v tak málo rozvinuté zemi, jako jsou USA.

    Umkebe Membe

    Ale jo, mazda 3 sedan se prodává 😉

    http://www.mazda.cz/showroom/mazda3/mazda3-4door/overview/

    Viděl jsem jich docela dost a líbí se mi víc než hatchbacky. Asi proto, že profilem se velice blíží mé stařičké 323f 🙂

    dan

    kdyby tak někdo aspoň jednou pochopil mírnou nadsázku, to by bylo hned v diskuzích pod článkem veseleji…

    Jinak, moc pěknej test. 🙂

    Fuzzy_Stone

    mě se to auto moc líbí

    Tomas

    Jak to, že se nebude nabízet benzínový dvoulitr, když už teď je znám ceník pro benzín 2.0 i s manuální převodovkou pro ČR? Kkde autor pochytil takový nesmysl?!

    Tomas

    A autor si nejdřív měl přečíst konkurenční web:

    http://news.auto.cz/cesky-trh/mazda3-ceske-ceny-zacinaji-399-900-kc.html

    ,než napíše kraviny.

    sok

    tak jsem si byl v té nové mazdě projet a super. dneska jsem ji objednal a za 14 bude doma. na živo vypadá ještě líp než na obrázku. jen doufám , že do kvality bude alespoň na stejné úrovni jako její předchůdkyně.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist