mazda-skyactiv-g-2-a-3-generace-vznetovy-benzin-adiabaticke-spalovani-a-spotreba-jen-2-1-l-100-km.jpg

Mazda SkyActiv-G 2. a 3. generace: vznětový benzín, adiabatické spalování a spotřeba jen 2,1 l/100 km

Mazda

Japonská automobilka Mazda tvrdí, že benzínové motory ještě zdaleka neřekly své poslední slovo. Nové generace jednotek SkyActiv mají zastínit i elektromobily.

Diskuze

6 komentářů

    Hulvát

    Nezbývá, než držet Mazdě palce. Boj proti stupidnímu downsizingu s miliónem turb je náročný.

    spooon

    perfektní myšlenka, doufám, že to Mazdě vyjde, držím palce.

    stanik

    Japonským inženýrům Mazdy držím palce. Je vidět, že aktivní vzdělání v oborech techniky jsou přínosem pro všechny. Od Fordova modelu T k Mazdě SkyActiv, v podstatě je lhostejno zda se jedná o Američana nebo Japonce – kdo umí ten umí a má úspěch!!!!!

    Tomáš

    Velmi zajímavé. Snad budou tak houževnatě cílevědomí i ti ,kteří se snaží dojít k výrobě biopaliv (kapalná , které se dají nalít – načerpat běžně do nádrží jak mají současná auta ) v n-té generaci. Měla by být levná a čistila – prospívala tolik skloňovanému klimatu planety Zem v širokém kontextu. Nynější biopaliva první generace jsou pro své neduhy silně kritizována.

    Tycoon

    Tuhle snadu vyvinout další typ vznětového (dieselova) motoru nechápu. Jednak už tu máme zavedené turbodiesely spalující naftu. A za druhé by vznětový (dieselův) motor potřeboval speciální benzín s vysokým cetanovým číslem – bude jej nekdo kvůli Mazdě vyvíjet, vyrábět a prodávat ?

    stanik

    V levná biopaliva moc nevěřím. Nejlevnějším mediem je ropný produkt! U biopaliv se většinou jedná o složité a drahé zařízení, nebo drahé navyšování stávajících. Nepleťme si biopaliva a ekopaliva. Přísada do ropných medií na potlačení škodlivin ve výfukových plynech, není lacinou a levnou záležitostí, nejschůdnějším biopalivem v ekopalivech by bylo používání metanu.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist