Mazda připravuje velmi úsporný diesel
Mazda
Japonci brzy uvedou na trh výkonný diesel s emisemi hluboko pod 120 g/km.
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Mazda
Japonci brzy uvedou na trh výkonný diesel s emisemi hluboko pod 120 g/km.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Shodný názor zazněl od automobilek v německu v předloňkém roce. Tedy, že cesta je ve vývoji dieslu nikoli hybridu.
Abych to shrnul: s několika desítkami let zpoždění přistoupili japonci na produkci vozů s dieslovými motory a teď opět tahle perla. Jsou to prostě vynálezci a novátoři.
Opravdu hodnotný komentář. Proč ta zášť. FYI, mazda (narozdíl např. od Audi) hybridy nikdy nevyvíjela 😉 IMO, malé a lehké TFSi, DISI, atp. mají větší potenciál než diesly.
TFSI taky nejsou japonské provenience. Jinak se jedná o upravený dieslový přímovstřik. Bez něj by nikdy nevznikl.
Tento příspěvek jsem asi zcela nepochopil…. Některé německé automobilky toto prohlášení opravdu učinily, vzápětí ovšem ohlásily řadu modelů s hybridním pohonem (ikdyž v poněkud jednodužší variantě než např Lexus nebo Toyota ). Japonské Diesly jsou opravdu na slušné úrovni teprve několik málo let, tam asi hodně zaspali, nicméně evropa pro ně určitě nebyla primární trh a technologii velmi rychle zvládly.
Navíc při porovnání cesty různých japonských automobilek ( např Toyota vs. Mazda ) nelze konstatovat, že jsou Japonci pozadu. Kdo je pozadu, ti co jdou cestou hybridu, nebo ti, co jdou cestou úsporných dieslů???? Podle předchozího příspěvku asi všichni, nejspíš proto, že se jedná o japonce.
Tvrzení, že hybridy nejsou tou správnou cestou, zdaleka není odvážné tvrzení, protože akumulátory: 1/ přidávají na hmotnosti vozu a tím zvyšují spotřebu 2/ představují extra energetické náklady na výrobu 3/ jsou toxické a jako odpad představují další ekologickou zátěž. Dokud tedy nebude alternativní ekologicky čistý pohon, zdokonalovaní současných technologií je jedinou cestou. BTW, dokud se nebude vodík získávat ekologicky, tj. elektrolýzou vody, přičemž použitá elektrická energie nebude sluneční nebo jaderná, postrádá smysl i vodíkový pohon.
Kurna, africky chlapec a jaky ma prehled! :))) Ale vazne: 100% souhlas! ! !
po tohle bych se mohl podepsat! ;o) Jinak Mazde tleskam, mel jsem vzdy spis rad Hondu, ale Mazda odlehcuje, neplanuje hybridy… – podle meho nazoru timpadem ma jako jedina automobilka potencial delat ridicsky lepsi auta nez driv i do budoucnosti…