Mazda MX-5 (NA a NB)
23 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Chcete opravdové sportovní auto? Tady ho máte. No vážně!
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
23 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Chcete opravdové sportovní auto? Tady ho máte. No vážně!
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Svezení v MX-5 doporučuji každému, kdo se aspoň trochu zajímá o to, co znamenají "sportovní" jízdní vlastnosti. A slabší výkon není naškodu, spíš naopak. Díky omezenému výkonu člověk může lépe vnímat chování auta a naučí se hodně věcem. Asi prodám motorku a koupím si MX-5, stejně jsem po ní vždycky toužil. A je mi jedno, jestli budu vypadat jako buzna. 🙂 BMW Z3 není tak dobrá jako tahle Mazda, a to říkám jako někdo, kdo má úchylku na modrobílou vrtuli. 🙂
čau, máš naprostou pravdu… mx5 mám doma a je to prostě kočičky… občas si někdo ze známých dělá srandu, že mam auto pro buzny, jenže oni pak sednou do svých Fobií 1.2htp a v tu chvíli se začínám smát já…:-) výkon je v pohodě, protože se jedný auto hlavně na okresky, kde si jízdu vychutnáš… pokud s mx5 bude chtít někdo letěl 200 po dálnice, tak na to ať rovnou zapomene… na to to opravdu není…
No to je zname ze Z3 bol z tych menej podarenych bavorakov, Z4 je uz o niecom inom. Ale k Mazde: mam 193 cm a nevosiel som sa do nej. Nepotrebujem pohodlie, ale jednoducho som ani nezavrel dvere, lebo mi trcalo koleno. Skoda ze volant je tak nizko. Preto ma ta vyska serie, lebo nemozem rozmyslat o Caterhame alebo Elise, aka skoda.
Ve vašem případě to jde možná ještě řešit sportovními sedadly a malým volantem. Já už bych to asi nevyřešil. Měřím 206:)
Volan ice pomůže nohám, ale ani tak to nebude nic moc. Já mám jen 188cm a přesto když do toho auta vlezu, tak dělám ve střeše bouli a volant mám sevřenej mezi nohama…
Věčná škoda, protože nebýt toho, tak sem si tuhle mazdu koupil.
hele já mam 189 a nezdá se mi, že bych dělal bouli na střeše… s tim mistem u volantu je to horší, ale mam tam sportovní volant momo a je to v poho… člověk si to nesmí pléct nějakym obrovskym sedanem… je to prostě malej sporťáček…
Z3 byla celkem slušná, to Z4 je taková divná (jede hezky, ale je tvrdá jako šutr a není komunikativní tak, jak by si člověk přál), jenže MX-5 poskytuje více zážitků za poloviční peníze. Je to víc auto pro řidiče, kdežto Z3 více pro ty zmíněné buzny. Aspoň mi to tak přijde. Jistě, Z3 M je taky auto pro řidiče, ale to už jsme někde jinde, ne u základních modelů.
já ti nevím. mám 195cm a neseděl jsem sice v caterhamu, ale měl jsem na den půjčený kaipan. pohodlně jsem se sice necítil, ale zvládnout se to dalo. a počítám, že cater bude víc user-friendly…
Mám 200cm a vešel jsem se do mx5. řídím jí stylem nahrbenýho kocoura a střecha musí bejt dole:) Ale to auto nemá chybu
No nevím – mám 193 cm a MX5 mám (NA-mrkačku) a vejdu se. Je pravda, že zásluhu na tom má sportovní volant – s původním bych tam nohy měl moc narvaný. Všem doporučuju – když má vedle sebe řidič i pěknou ženskou, tak ho za buznu nikdo nemá a jen tiše závidí :-))
Ostatně-podívejte se na videa na http://WWW.MX5.CZ
Toto auto mám a opravdu doporučuju vyzkoušet každému kdo pochybuje..jenom bych trochu poopravil článek-střecha stářím opravdu degraduje,ale výměna se dá zvládnout za jeden den a pokud si střechu objednáte v Británii nebo Německu tak vás ta nejlevnější vyjde kolem 6 tisíc a máte na minimálně dalších 5 let pokoj,pokud vám ji teda nějaký hrdina nerozřeže…K tomu výkonu- mám tu 90ti koňovou verzi a uznávám že je to málo,i když auto jede líp než byste čekali-může za to chybějící odhlučnění,nízký posaz a taky hodně krátká převodovka..ale toto auto opravdu není o výkonu ale o podvozku a o radosti…A jako buzna bych si v ní připadal možná kdyby byla červená nebo bílá,v mojí tmavě zelené (british racing green) si připadám velmi heterosexuálně:-)
no já mam červenou a v závěru mi je v podstatě úplně jedno kdo si o mě co myslí… já vim, že na chlapečky nejsem a jestlisi to někdo myslet chce, tak je to jeho věc…
btw myslim si, že NA právě v červené vypadá nejlíp…
NA jedine v anglicke zelene presne jak zrovna odpociva v garazi 🙂
A takhle se s MXř jezdi:
http://www.youtube.com/watch?v=JUFAvMOFI6c&feature=related
http://WWW.MX5.CZ podobných videí je tam několik-mrkněte.
Nevím proč jsou v článku neustálé stížnosti na nedostaek výkonu. Ve verzi 1,8 si i díky velmi nízké hmotnosti poradíte s většinou vozového parku v ČR a v otáčkách je to náhodou perfekttní svezení.
Souhlasím-on i poměr 150 koní na 1100kg je dobrý-ostatní mají min.-o 200kg navíc-plus výborné vyvážení a čitelný podvozek a mužete si hrát s přilnavostí co to jde-a budete se pořád smát jak vás to bude bavit-WWW.MX5.CZ
Zdravím,měl jsem mx5 NA 2 s obouma jsem si dost užil a reakce okolí měl veskrze kladné,jen ta závist přitom jedna mě stála 65 tis!!!Co se týče Z3 stejně si ji koupím a to z jednoho důvodu prostě se mi líbí
Za ty peníze to byly asi 1,6l-pokud máš rád jízdu a zábavu za volantem tak si kup 1,8l a pak se projed v Z3-a uvidíš-mám tu zkušenost-kamarád si ji koupil aby zapusobil-je to přeci jen vrtulka ve znaku-a pak nadával že stojí za pendrek a vypěstoval si averzi k roadsterum-ale co tak čtyři kruhy?AUDI TT je taky krásné auto-uděláš víc parády než s mx5 a budeš před diskotékou vypadat že jsi IN-to je taky předváděčka.
žigulík a škodovka… ani jednno z těchto aut není předokolka, jak píše autor článku. Žigulík je težkej na předek – má tam motor, ale Škodovky se od 60.let dělají pouze s motorem vzadu…
Ale jinak se pod vše o MX-5ce klidně mohu podepsat :))
Ano, na nedostatek výkonu si \“stěžovalo\“ několik novinových plátků, ale pravda je taková, že 103 kW už si s tímto lehkým autíčkem dovede příjemně snadno poradit. Krom toho, jak bylo na začátku článku psáno, Miata není o zrychlení na přímce, ale o nádherné čitelnosti v zatáčkách. V tomto případě je 140 koní bohatě dostačujících. Na druhou stranu, pokud by někdo toužil i po vyšším výkonu, dá se do auta koupit kompresor (lze sehnat i v ČR, na http://www.mx-5.cz), který autíčko katapultuje z 0 na 100 za pouhých 5,5 vteřiny. A to už je hodnota, kde se pohybují auta úplně jiné cenové kategorie (Audi S-řady, porsche atd.) Krovna před nedávnem mi říkal kolega, že se na sprintu držel čumák vedle čumáku se Subaru Impreza STI. Takže řekl bych, že to už je výkon naprosto dostačující. A kdo by měl obavu že si zvýšením výkonu auto \“odrovná\“, nemusí se vůbec bát. Miata je v motorizaci 1.8 už od výtobu na přeplňování navržená, motor dokonce obsahuje takové lahůdky, jako je olejem chlazené zespoda ostřikované písty a další. Takže pro všechny, kdo by o tomto vozítku někdy uvažovali, mohu vřele doporučit, protože zážitku s Mx-5 se máloco vyrovná:-)
Mám Mazdu MX-5 10. anniversarrry z r. 2000. Motor 1850 cc 140 HP šestikvalt. Nechal jsem si poradit, abych šel do vyšší kubatury, než poznám, že ta slabší není to pravé ořechové a udělal jsem dobře. To zrychlení při 5000 otáčkách, se nedá popsat, nejsem žádný začátečník, jsem starý fotr, který najížděl 70 000 km za rok a Mazdička je moje 14. auto. Výkonově ho mohu srovnat jen s VW Vento benzin 2 litry. Doporučuji tuto kubaturu, není o moc dražší, ale ta pohoda při předjíždění. Dřevěný volant a řadicí páka s rukojetí brzdy Nardi, je samozřejmě už jem třešničkou na dortu.
Dobry den, dnes jsem se byl na jednu ojetou mx-5 nb podivat, v motorove casti kolem kladek (pod remenem v predni casti) byl blok motoru od oleje, trochu i po trech dnech stani steklo po spodnim krytu motoru na zem. Je to vazny problem nebo jde jen o tesneni? Dekuji!