Mazda MX-5 2.0i vs Mercedes SLK 250 CDI
70 fotografiíSrovnávací test
Diesel pod kapotou roadsteru? Budiž, ale teď na něj čeká asi nejtěžší zkouška – prokázat své schopnosti před naprosto božskou Mazdou MX-5.
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
70 fotografiíSrovnávací test
Diesel pod kapotou roadsteru? Budiž, ale teď na něj čeká asi nejtěžší zkouška – prokázat své schopnosti před naprosto božskou Mazdou MX-5.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Diesel v roadstru?
To by mě opravdu zajímalo kdo tuto chorou myšlenku zplodil a hlavně kdo, nebo spíš co je cílovou skupinou pro toto zvěrstvo.
Je to moc hezky srovnavaci test, ale podle me tady porovnavate neporovnatelne… Tenhle Mercedes je auto, se kterym primerene bohaty clovek muze jet s pritelkyni/manzelkou na dovolenou na jih Francie s par kousky obleceni, kartackem na zuby a deodorantem, nebot je to komfortni a rychle auto, ze ktereho na riviere stiskem tlacitka udelate roadster (a s timhle motorem tam dojedete na jednu nadrz). Zato Mazda je auto pro radost, ve kterem, podle vasich slov clovek sotva vydrzi 100 km (dovolte mi tohle brat s rezervou, ujel jsem s toyotou yaris za tyden 3700 km po evrope a jedine frustrujici momenty byly v serpentinach do kopce, kdy jsem proste muset potupne radit jednicku) a je to auto ciste na zabavu. Jinymi slovy Mercedes si clovek poridi, protoze si chce uzivat zivot s partnerkou, kdezto Mazdu si poridi clovek misto partnerky…:-)
Taky nechápu. Obecně proti naftě nic nemám, ale když bych si kupoval malej roadster za 1,5 míče, asi by mi bylo u prdele, kolik to žere. Mercedes se asi posral v kině. Ještě že dál dělá osmiválce, takže mu to odpustím.
Možná, ale v případě bílého SLK v dýzlu s červeným interiérem bych spíš mluvil o užívání si s partnerem.
Díky, test je bezva. Je fajn, že měříte dynamické parametry, na oficiální údaje se nedá spolehnout. Konkrétně udávané zrychlení z 0-100 km/h u testovaného mercedesu je už od pohledu hodně optimistické s ohledem na výkon a hmotnost auta.
Měl bych jen takovou otázečku. Proč redakce nepostavila proti MX-5 SLK 200? Jízdní vlastnosti Mercedesu by byly jednoznačně lepší než u dieselu a ani cenový rozdíl by nebyl až tak propastný. Jistě, i tak by MX-5 jízdními vlastnostmi Mercedes předčila, ale rozdíl už by nebyl tak obrovský, jinými slovy, test by byl objektivnější a i když mám Mazdu hodně rád a mít volných 800t, tak bych neváhal, ale bylo jasné, že Mercedes v této konfiguraci prohraje. MX-5 může co se týká jízdních vlastností konkurovat máloco, snad jen Elise (i ten se dělá v roadsteru), ale bohužel se k nám oficiálně nedováží, to by teprve bylo zajímavé srovnání.
tak pokud si pamatuju, redakce slk 200 už testovala.
zachvíli zima a třeba měnit aj pneumatiky ja sem si už objednal tady za nelevnější cenu http://superlevnepneumatiky.cz/
Motoristicky napad skvely, ale trochu nespravne smerovanie porovnania…
I bezny motoristicky amater vie, ze SLK v prevedeni s vznetovym motorom je postaveny pre inu klientelu, napr. tu co asi tento web necita .., a nezda sa mi to fer ! Ked ste chceli urobit rozdiel dvoch svetov, dalo sa aj inak, alebo aspon textovo inak.
Mazda je taky senegalsky sportovec, lahky, subtilny a celkovo viac – Easy – pre volne muzske ego na vikend … MB je aj trochu viac ako autom na adrenalin, a da sa v nom vydrzat aj dlhsie …atd.
Spravne smerovanie je dva rovnake svety, s podobnim zameranim, ale pre ine triedy kupujucich .