Mazda MX-5
18 fotografiíMazda MX-5
Slabší motor a těžší střecha. Je to pořád ještě ten sporťák, jako dřív?
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
18 fotografiíMazda MX-5
Slabší motor a těžší střecha. Je to pořád ještě ten sporťák, jako dřív?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
"V této sekci není žádný článek."
Asi špatný odkaz..
http://www.autoweb.cz/videa/videos.html
Taky mě to zarazilo, i když obrázek MX-5 s logem video byla asi jen "vábnička pro nové čtenáře" :o)
Ale vzhledem k tomu, že nemám bůhvíjaké připojení k internetu, doufám, že video bude i v nižší kvalitě, protože těch cca 50 MB kvalitního videa bych stahoval snad až do Silvestra:o)
Omlouváme se za technické potíže, na video se opravdu zatím nelze dostat. Momentálně už jsem mimo rychlé připojení, ale hned ráno se postarám o nápravu. K dispozici budou jako obvykle dvě datově různě velké verze. (Prozatím si můžete pustit kvalitnější verzi, pokud jí vyberete přímo ze seznamu „Videa“ z navigačního manelu nalevo).
Mě už to jede, díky!
Honzo, jen bych měl jeden dotaz/připomínku. Nepoužíváte takový ten filter, co je nahoře tmavší než dole? Nevím totiž, jestli je to mým monitorem, ale na záběrech od toho železničního přejezdu je celá horní polovina včetně tvé hlavy až nepříjemně tmavá a je ti tak špatně vidět do obličeje, což je rozhodně škoda.. 🙂
BTW tu budnu máš špinavou schválně? 😉 Jinak video vcelku v pohodě, jenom mě překvapilo, kolik tam bylo záběrů z dálnice nebo něčeho podobného.
Ano, gradientní skleněný filtr občas používáme a dnes už se snažíme ho v záběrech, kde mám obličej v horní části obrazu, eliminovat.
Jízdní záběry z jedoucího auta se jinde, než na vícepruhové silnici udělat nedají. Pokud nemáš k dispozici závodní okruh. Jestli máš, sem s ním!
Bunda není špinavá, je "odřená" protože je "vintage", což je "cool".
„Tomámedneskrásně, jedeme po hrubém asfaltu, jejda to byla příčná spára, teď máme pravé přední v koleji po kamionu…“ Tohle mě absolutně položilo.. 😀
Honzo, onehdy jsi rikal v minulem clanku k teto mazde, ze 2.3 MPS bude v prodeji a bude mit zrychleni pod 5 sekund, prijde me to,ze zatim to neni pravda tak jako ze VW group bude prodavat od roku 2007 jejich řechtačku s Common rail…tak jak to tedy je??? Dik Patrik
Jak píšu v tomto článku, zatím není nic potvrzeno. Přímo z managementu české Mazdy jsem slyšel, že se o téhle verzi zatím vůbec nic nedoslechli, zatímco některé zahraniční agentury se dušují, že jejich zdroje přípravu ostré verze potvrzují.
Zkrátka a dobře – nevím. Nikdo neví.
Ohledně VW a jejich přechodu od pumpe-düse ke common-railu, tam je to podobné. Některé jejich diesely už common-rail mají, ale předpokládat, že někdo za měsíc luskne a hodí všechna TDI do šrotu, samozřejmě nelze. Přechod bude pozvolný a postupný.
Dle clanku bylo uvedeno,ze od roku 2007 nasadi VW -common rail, predpokladam tedy jak je vzdy avizovano dopredu,ze to tak bude,bohuzel jsem to nikde zatim necetl a neslysel,ptal jsem se i ve Skodovce,ale nic. Potom co jste to zminili na webu, vim,ze spoustu lidi se zacalo o to zajimat a tesit se konecne na moderni diesel. I na autoweb jsem videl dotazy na toto tema od lidi,cekajici na common rail,protoze to mnoho lidi odrazuje koupit si starej motor. Urcite by ctenare zajimalo jak to ve skutecnosti je a kdy to bude jestli vubec. STalo by to za tema a vyjasneni v nejakem novem clanku.
Jak říkám: dokud automobilka nevydá oficiální tiskovou zprávu, jisté není nic.
Koncern VW ovšem už s common-raily začal, najdete je například v Audi s třílitrovými turbodiesely. Mimochodem, common-rail byl i vítězný speciál Audi R10 na LeMans.
Zkrátka a dobře, koncern VW už s tímhle systémem dávno začal. To ale neznamená, že musí nutně skončit s pumpe-düse.
Tak to vas v redakci musim pochvalit! Takhle spickove video sem tu dlouho nevidel. Krasne dlouhe se vsemi informacemi. Doufam ze budete mit tolik casu i na dalsi vozy!