mazda-cx-5-v-animaku.jpg

Mazda CX-5 v animáku

autovideo

Automobilky se hledí prosadit všude možně, reklamní byznys je zkrátka potřeba. A product placement ve filmech je velká věda. BMW se angažuje v Mission Impossible, James Bond jezdí v Astonech a Acura vyfoukla Audi místo v IronManově garáži. Mazda teď má taky „svůj“ film...

Diskuze

0 komentářů

    Zpět na článek

    Čtěte dále

    Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

    Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

    Chyba: Email není ve správném formátu.
    OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

    *Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

    TOPlist