Mazda CX-5: První jízdní dojmy

13 fotografiíMazda CX-5

Kompaktní japonské SUV s atmosférickým benzínovým motorem jako ukázka moderního inženýrství a inovativní technologie? Ano!

Diskuze

11 komentářů

    Ondra

    Ach ta čeština. Interpunkce, slovosled, logická stavba textu – tady si to po sobě někdo nepřečetl. Lze to tolerovat řekněme v diskuzi čtenářů, ale ne v projevu profesionálního novináře.

    Radek_STI

    Než budeš poučovat o češtině, sám se ji nejdřív nauč, ňoumo. Chyběj ti čárky kolem slova \“řekněme\“, je to vložená věta. Trapas…

    Ondra

    Nemáte pravdu, nejde o žádnou vloženou větu, ale o vsuvku větné povahy. Oddělit ji čárkami je možné, avšak nikoli nezbytné. Měl-li byste zájem dozvědět se o správném užití členicích znamének v češtině více, doporučuji vám tyto stránky:

    http://www.pravidla.cz/vice/clenici-znamenka/?kapitola=11

    Berous

    Autor je evidentně japanomil. Nic proti, a ani proti CX5, projel jsem si ji také, dýzl i benzin a s většinou věcí souhlasím, jenže ten test je prakiticky adorací. Je to tak, že mazda vyrobila výborné malé suv, motory a převodovkami překonávající většinu konkurence, nutno ale dodat, že ta konkurence je věsměs podstatně staršího data, takže pokud by mazda nebyla lepší, bylo by to spíše zklamání. Ale i tak, skyactiv v praxi je prostě povedená záležitost. S čím nesouhlasím, to je vynášení jízdních vlastností, je tu několik konkurentů, kteří jezdí minimálně stejně dobře, kuga, tiguan, a autorem zmíněný forester se svým sice nízkým těžištěm na papíru, ale v praxi uhoupaným a ukolébaným podvozkem sem nepatří zcela určitě. Mazda CX5 trpí pouze klasickým problémem mazd, horší odhlučnění od kol. A také většími náklony při opravdu ostré jízdě. První se vyřeší, alespoň částečně, menšími a užšími koly než mají předváděcí auta na devatenáctkách, to druhé je pro cílovou skupinu esůvečkářů nepodstatné. Ale i tak, pokud bych v duchu tohoto testu měl vybrat řidičsky zajímavé malé suv, pak bych za jedničku pořád považoval bmw x1, řidiče uspokojí nejlépe, a paradoxně ani nestojí o moc více než podobně motorizovaná CX5.

    Andrew

    Trapas ano, avšak pro vás. Je to tak, jak psal Ondra. Nejedná se o větu vloženou (protože už ze své podstaty jedno slovo nemůže být větou), ale vsuvku a u těch je na autorovi, zda ji čárkami oddělí nebo nikoliv.

    mero

    Pán je evidentně Morous od slova Berous.

    Lemon

    Ty kokos, dneska tie komenty fakt stoja zato,.. nemecke auta nemam rad,.. a su drahe,.. a kvalita už iba bola,.. aj ked u nas ich vyrabuje mrtne,.. mal som noveho japonca Mazdu 3 1,6 benzin 8 rokov,.. absolutne bez chyby… teraz beriem CX-5… o tyžden už na nej pofičím.. každy nech si kupi to na čo ma a čo si vyberie.. ak by som to mal vybrat podla test. jazdy,.. tak by musela trvať mesiac… tak si to tu užite a komentujte.. a šklbte sa o blbe slovíčka, ked už nemate čoho by ste sa chytli…pa pa

    Olaf

    BMW X1 je vedle CX-pětky vzhledově spíš kombík a design nic moc…

    Dobrý den,absolvoval jsem testovací jízdu Mazda CX-5 automat,benzín a jsem ohromen veškerými parametry vozu.
    Jezdím 40let s nákladem a osobních vozů jsem měl několik různých značek tak vím o čem mluvím na případné reakce.
    Chtěl bych jsi půjčit tento typ auta na dovolenou v létě do CHorvatska a nevím jestli je vůbec v půjčovnách nabízen a za jakou cenu- jednalo by se o 11dní a dva krát po 900km.

    Děkuji.

    Dobrý den,absolvoval jsem testovací jízdu Mazda CX-5 automat,benzín a jsem ohromen veškerými parametry vozu.
    Jezdím 40let s nákladem a osobních vozů jsem měl několik různých značek tak vím o čem mluvím na případné reakce.
    Chtěl bych jsi půjčit tento typ auta na dovolenou v létě do CHorvatska a nevím jestli je vůbec v půjčovnách nabízen a za jakou cenu- jednalo by se o 11dní a dva krát po 900km.

    Děkuji.

    Mazda Of Erie | Mazda Car Accessories Zoomzoomlane.com

    […] Download Image More @ http://www.autoweb.cz […]

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist