Mazda chystá rotační motor s přímým vstřikováním
1 fotografieMazda
Mazda nezanevře na Wankelův motor, připravuje jeho další generaci.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
1 fotografieMazda
Mazda nezanevře na Wankelův motor, připravuje jeho další generaci.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Wankel je na přímý vstřik jak stvořený! Už jen vyřešit těsnění 🙂
Jinak ukažte mi dvě nepřplňované 1,3 která má 220Nm ? Asi mi něco uteklo u nízkého točivého momentu 🙂
(že je to drahy jak prase, žere to jak tank jak olej tak benzin je věc druha)
no ono jeste zalezi pri jakych otackach je ten kroutak dodavan.
v polovině svých maximálních oteček 🙂
Ono s tim olejem to neni tak zle. I u normalniho auta je spotreba oleje cca 5l kazdych 10-15 tis. km (podle typu auta a vztahu k k nemu) – proste je treba vymenit. A u wankela rozhodne neni potreba davat drahy olej. Pokud me pamet neklame, slysel jsem primo od nekoho z Mazdy, ze financne to na oleji vychazi stejne jako u jinyc aut.
Ten objem 2×650 ccm se mi nějak nezdá. Přímý vstřik má motor 16X (tedy 2×800 ccm), který se testuje a který se liší i větším poloměrem, což odpovídá delšímu zdvihu u klasických motorů, což by právě mělo řešit "nedostatečný krouťák". Nějak si nedokáži představit, že by v mazdě vyvinuli a otestovali 16X a pak ji smrskli zpět na něco jako 13X vezre 2 a šoupli do seriový výroby.