Mazda 626 (1997 – 2002)

6 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech

Japonská Mazda 626 sází na komfort a spolehlivost. Mohou ji pohánět vyloženě povedené, ale i ne moc zdařilé motory. Zejména automobily vyráběné po faceliftu, jsou stále velice pohledné.

Diskuze

2 komentáře

    Umkebe Membe

    Citace: "Bariérovým testem Euro NCAP Mazda 626 nikdy neprošla." Toto je poněkud nešťastná formulace. Což takhle, že 626 nebyla testována?

    Marek

    Dovolil bych si upřesnit pár údajů z tohoto článku: Kombi má objem zavazadelníku 484 -537 litrů,zadní sedadlo je totiž posuvné 16 cm a tím lze měnit objem nebo prostor pro posádku.Vzhledem k tomu že verze kombi má o 6cm větší rozvor ,oproti sedanu i hatchbacku,je i v poloze sedadla : co nejvíce vpředu,místa na zadních místech opravdu dostatek.Další předností je možnost sklopení opěradla sedačky spolujezdce vodorovně (dopředu).Hlavně při přepravě dlouhých předmětů ,je tato možnost k nezaplacení(od palubky na hranu kufru jsem dal lišty dlouhé 270 cm a zavřel ). Zmiňovaná spolehlivost agregátů 1.8i proti 2.0i je dost sporná.Použité pístní kroužky jsou úplně stejné (oba motory mají stejné písty ,liší se pouze zdvih),tudíž je nepravděpodobné že by dle osahu vydrželi víc či míň.Pokud vím tak spotřeba oleje trápí oba motory stejně. Spíš bych si dovolil tvrdit že agregát 1.8 je menší držák, má méně vhodně vyřešeno vymezení axiální vůle klikové hřídele (narozdíl od 2.0 motoru) a pokud klepe na klice bývá poškozené i uložení kliky v bloku a nemá cenu se zabývat opravou. Toť vše k článku.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist